Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa, Świętokrzyska 36    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Team Manager with French

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Specific Job Responsibilities Proactively manages and is responsible for all Health and Safety issues for the team, ensuring a safe working environment for everyone. Takes personal responsibility to understand and comply with all company and client security requirements and policies. Ensures that...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Gliwice Kierownik Zespołu Call Center Gliwice
Kierownik Zespołu z językiem niemieckim (branża Call Center)

Kierownik Zespołu z językiem niemieckim (branża Call Center)

ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k.
Gliwice
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie
praca stacjonarna
704 dni temu

Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.

 

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy ambitnych, kreatywnych i doświadczonych w CC kandydatów na stanowisko:

Kierownik Zespołu z językiem niemieckim (branża Call Center)
Miejsce pracy: Gliwice

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku, będzie należeć kierowanie podległym zespołem konsultantów obsługujących infolinię, w tym:

  • wyznaczanie celów indywidualnych, grupowych oraz planowanie działań zapewniających optymalizację realizowanych celów,
  • organizacja pracy podległego zespołu,
  • zarządzanie efektywnością i jakością pracy,
  • dbanie o motywację i przyjazną atmosferę,
  • dbanie o najwyższą jakość świadczonych usług,
  • monitorowanie poziomu realizacji celów, analizowanie kluczowych wskaźników efektywności,
  • podejmowanie działań zmierzających do podniesienia poziomu satysfakcji Klientów.

Czekamy właśnie na Ciebie, JEŚLI:

  • Twoja znajomość języka niemieckiego jest na poziomie C1/C2 – warunek konieczny,
  • efektywnie organizujesz czas pracy swój i swojego zespołu projektowego, umiejętnie planujesz i ustalasz priorytety,
  • wykazujesz się asertywnością, skrupulatnością oraz zaangażowaniem,
  • podejmujesz trafne decyzje w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy,
  • procesy działań w obszarze obsługi Klienta nie mają przed Tobą tajemnic,
  • posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie jego uzupełniania,
  • posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem w Contact/Call Center – mile widziane.

W zamian oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę/umowy zlecenie (wg. preferencji),
  • atrakcyjną podstawę wynagrodzenia + system motywacyjny,
  • pracę z codziennym wykorzystaniem umiejętności językowych,
  • pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość rozwoju pasji i zainteresowań w ramach multikarnetów sportowych,
  • wsparcie ze strony doświadczonego zespołu,
  • pracę w przyjaznej atmosferze.

Nie zastanawiaj się tylko jak najszybciej aplikuj i dołącz do naszego zespołu zarządzającego!

 

Ta oferta pracy jest właśnie dla Ciebie!



 

 

Poznaj

ARTERIA CUSTOMER SERVICES Sp. z o.o.

Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.

Podobne oferty

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa, Świętokrzyska 36    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Team Manager with French

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Specific Job Responsibilities Proactively manages and is responsible for all Health and Safety issues for the team, ensuring a safe working environment for everyone. Takes personal responsibility to understand and comply with all company and client security requirements and policies. Ensures that...