Praca.pl Praca Śląskie Gliwice
Kierownik Zespołu Call Center

Praca Kierownik Zespołu Call Center Gliwice najnowsze oferty pracy

Brak ofert

Nie znaleźliśmy ofert pracy spełniających wybrane kryteria.

Sprawdź, czy nie ma literówek we wpisanych frazach lub spróbuj bardziej ogólnego zapytania.

Praca Kierownik Zespołu Call Center śląskie najnowsze oferty pracy

  • Team Leader English / French

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a...
  • Team Leader with Italian and English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
  • Team Leader with Scandinavian (Finnish or Norwegian or Danish) and English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a...
  • Team Leader Swedish with English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
  • Team Leader with Portuguese or Spanish or Greek + English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    The Team Leader, Operations is responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates. This position ensures performance metrics are achieved by providing adequate coaching, motivation and accountability. Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the...
  • Kierownik Zespołu Obsługi Klienta z językiem portugalskim, hiszpańskim lub greckim oraz angielskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 dni
    Opis stanowiska: Team Leader w dziale operacji będzie odpowiedzialny za codzienne nadzorowanie zespołu pracowników call center. Stanowisko wymaga zapewnienia realizacji celów operacyjnych poprzez coaching, motywowanie i odpowiedzialność pracowników. Główne obowiązki: Codzienne nadzorowanie...
  • Lider zespołu ze językiem skandynawskim (fińskim, norweskim lub duńskim) i angielskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 dni
    Nadzór nad codzienną pracą grupy pracowników call center, w tym monitorowanie pracy i obecności zgodnie z zasadami firmy oraz wymogami prawnymi. Prowadzenie regularnych coachingów oraz ocena wydajności podległych pracowników w celu zapewnienia realizacji ustalonych wskaźników...
  • Lider Zespołu Wsparcia Klienta z językiem włoskim i angielskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 dni
    Nadzorowanie codziennej pracy zespołu w call center, monitorowanie obecności i wydajności zgodnie z polityką firmy oraz wymogami prawnymi. Regularne coachingi członków zespołu w celu osiągania ustalonych celów wydajnościowych. Rozwiązywanie problemów z wydajnością, wdrażanie planów...
  • Lider Zespołu Obsługi Klienta (angielski/francuski)

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 dni
    Opis stanowiska: Nadzorowanie codziennej pracy zespołu w centrum obsługi oraz monitorowanie pracy i obecności zgodnie z polityką firmy. Regularne prowadzenie coachingów, mających na celu osiąganie wyznaczonych wskaźników wydajności. Rozwiązywanie problemów z wydajnością i wdrażanie...
  • Lider zespołu z j. szwedzkim i angielskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 dni
    Nadzór nad codzienną pracą zespołu call center, monitorowanie pracy i obecności zgodnie z polityką firmy i obowiązującymi przepisami. Regularne coachingi zespołu w celu osiągania celów wydajnościowych. Identyfikacja problemów z wydajnością, opracowanie planów działań poprawczych,...
  • Koordynator Działu Obsługi z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 dni
    Nadzór nad codziennymi działaniami grupy w call center, monitorowanie pracy i obecności zgodnie z polityką firmy. Regularne coachingi w celu osiągania wymaganych wskaźników efektywności. Zarządzanie działaniami mającymi na celu poprawę wydajności; wdrażanie działań korygujących,...