Poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Kierownik Zespołu Wsparcia
Miejsce pracy: Warszawa
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny za:
- zarządzanie operacyjne zespołem wsparcia administracyjnego dla Obszaru IT i ciągłością jego działania (zadania administracyjne, kadrowo-personalne, księgowe itp.),
- nadawanie priorytetów w czynnościach realizowanych przez pracowników ,
- nadzór nad tworzeniem rejestru wykonania budżetu kosztów i nakładów obszaru względem planu rocznego,
- nadzór nad tworzeniem oraz weryfikacją obowiązujących polityk, procedur, wsparciem procesów w obszarze,
- aktywną współpracę z kontrahentami oraz wewnętrznymi jednostkami organizacyjnymi,
- wsparcie Kady Zarządzającej Obszarem IT w zakresie raportowania, analiz itp.
Oczekujemy od Ciebie:
- wykształcenia wyższego – administracja, zarządzanie lub informatyka,
- doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
- znajomości zagadnień z zakresu administracji, kadr, mile widziane z zakresu IT,
- dobrej znajomości narzędzi pakietu Microsoft Office,
- umiejętności efektywnego radzenia sobie z presją czasu,
- wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych i organizacyjnych,
- orientacji na realizację postawionych zadań.
Dołącz do nas, a jak wszyscy pracownicy otrzymasz:
- pracę w prestiżowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
- udział w innowacyjnych projektach i możliwość realizacji własnych pomysłów,
- pracę w energicznym i ambitnym zespole w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce.
z dopiskiem: ZWI/06/2016/Warszawa w tytule wiadomości
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się
tylko z wybranymi Kandydatami.
tylko z wybranymi Kandydatami.
Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 5000 pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,3 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 430 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku – Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.