Impel Facility Services, jest spółką specjalizującą się m.in. w usługach z zakresu bezpieczeństwa fizycznego, jak i zabezpieczeń technicznych.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik Zespołu Wsparcia Technicznego
Miejsce pracy: Wrocław
Oferujemy:
- system premiowy (premia stała + dodatki),
- prywatna opieka medyczna,
- możliwość założenia karty MultiSport i przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskim, świadczącej usługi bezpieczeństwa nieprzerwanie od ponad 28 lat,
- samodzielność działania,
- możliwość zgłaszania oraz realizacji własnych koncepcji i usprawnień,
- współpraca z klientem biznesowym z poziomu premium.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
- opracowanie i opiniowanie projektów systemów zabezpieczeń w klasie 2 i 3,
- kosztorysowanie inwestycji,
- analizę rynku pod kątem nowych rozwiązań w zakresie zabezpieczeń technicznych,
- kierowanie pracą zespołu monitoringu i utrzymania infrastruktury zabezpieczeniowej, 1 i 2 linii wsparcia technicznego,
- nadzór i kontrolę jakości pracy zewnętrznego serwisu technicznego,
- konfigurację i prawidłowe funkcjonowanie serwerów obsługujących kluczowe systemy zabezpieczeń (oparte o Windows Server),
- wdrożenia nowych rozwiązań technicznych i organizacyjnych,
- raportowanie wskaźników kosztowych oraz wyników pracy zespołu i zewnętrznych serwisów technicznych,
- współpracę z jednostkami biznesowymi pracodawcy.
Oczekiwania wobec Kandydatów:
- bardzo dobra znajomość zagadnień, konfiguracji, budowy Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu, Systemów Kontroli Dostępu i Systemów Telewizji Przemysłowej (SSWiN, SKD i CCTV IP),
- wykształcenie wyższe techniczne (elektronika/mechatronika/informatyka),
- wpis na listę Kwalifikowanych Pracowników Zabezpieczenia Technicznego - lub gotowość do jego zrobienia,
- doświadczenie w projektowaniu systemów zabezpieczeń technicznych, w klasie 2 i 3,
- praktyczna znajomość: topologii sieci TCP/IP, Active Directory, Windows Server,
- znajomość systemów obsługi zgłoszeń/service desk,
- podstawowa znajomość aplikacji typu CAD,
- bardzo dobra znajomość MS Excel,
- znajomość języka angielskiego (rozumienie dokumentacji technicznej).
Mile widziane:
- Praktyczna znajomość systemów zabezpieczeń Honeywell oraz Inner Range,
- Podstawowa znajomość zagadnień cyber security,
- Poświadczenie bezpieczeństwa pozwalające na dostęp do informacji niejawnych o klauzuli „Poufne", lub zdolność do jego uzyskania.