Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Działu Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Katowice, ul. Sokolska 29    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoją rolą będzie: nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi, dążenie do osiągnięcia jak najwyższych wyników jakościowych, organizację obsługi Pacjentów Premium oraz Pacjentów...
  • Koordynator ds. Obsługi Pacjentów

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Nadzór nad pracą zespołu i zapewnienie wysokiego standardu obsługi pacjentów; Organizacja obsługi Pacjentów Premium oraz anglojęzycznych; Rozwiązywanie bieżących problemów i zarządzanie reklamacjami; Planowanie i optymalizacja pracy zespołu (grafiki, urlopy) Wsparcie rozwoju...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Podlaskie Białystok Kierownik ds. Informacji Medycznej Białystok
Kierownik Zespołu Umawiania Badań Diagnostycznych

Kierownik Zespołu Umawiania Badań Diagnostycznych

LUX MED Sp. z o.o.
Białystok, ul. Fabryczna 4
kierownik/koordynator
praca stacjonarna
13 dni temu
Kierownik Zespołu Umawiania Badań Diagnostycznych
Lokalizacja: Białystok, ul. Fabryczna 4

Praca w wewnętrznym Call Center Sprzedaży LUX MED
przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku.

Twoją rolą będzie:
  • budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym w Call Center,
  • nadzór nad realizacją planów sprzedażowych,
  • monitorowanie efektywności pracy zespołu,
  • prowadzenie szkoleń motywacyjnych i kompetencyjnych,
  • monitorowanie i raportowanie wyników sprzedażowych,
  • odsłuch i ocena rozmów podległego zespołu,
  • realizacja wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych,
  • dbanie o rozwój i motywację zespołu,
  • koordynowanie i nadzorowanie pracy podległego zespołu,
  • rekrutacja, motywowanie podległych pracowników,
  • bliska współpraca z innymi działami w firmie, w celu zapewnienia najwyższych standardów obsługi.
Nasze oczekiwania wobec Ciebie:
  • min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem Contact Center o charakterze sprzedażowym, 
  • mile widziane doświadczenie w branży medycznej,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • umiejętność organizacji i planowania pracy własnej oraz podległego zespołu,
  • orientacja na wynik oraz determinacja w dążeniu do celu, chęć rozwoju,
  • rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • inicjatywa i samodzielność w działaniu.
My zadbamy o:
  • szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m. in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED - Pełna Opieka, karta sportowa, dostęp do platformy kursów językowych,
  • wynagrodzenie podstawowe oraz premię zależną od realizacji założonych celów jakościowych i sprzedażowych,
  • rozwój to nasza codzienność – zapewniamy szkolenia i ścieżkę awansu,
  • wdrożenie do pełnienia nowej roli,
  • work-life balance​ – wiemy, jak ważne jest zachowanie równowagi,
  • zdobycie doświadczenia w dużej, znanej firmie - jesteśmy liderem branży medycznej,
  • dobrą atmosferę – po prostu lubimy ze sobą pracować!


Poczuj komfort pracy z nami
  • Opieka Medyczna
  • Ubezpieczenie szpitalne
  • Karta sportowa
  • Program wellbeingowy
  • Możliwość pracy hybrydowej
  • Profesjonalne szkolenia
  • Parking
  • Ubezpieczenie na życie
  • Kursy języka angielskiego
  • Program Poleceń
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

LUX MED Sp. z o.o.

LUX MEDJesteśmy największą prywatną grupą medyczną w Polsce, opiekujemy się 2 500 000 Pacjentów i zatrudniamy już ponad 17 500 specjalistów różnych dziedzin. Od niemal 30 lat stale się rozwijamy, otwierając kolejne centra medyczne, a także uruchamiamy nowe linie biznesowe. Pomagamy w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynimy świat lepszym. Troszczymy się o naszych Pacjentów, zapewniając im kompleksową opiekę medyczną oraz dbając o profilaktykę i ekologię. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Bupa, która od ponad 70 lat świadczy usługi medyczne i ubezpieczeniowe na całym świecie. Dołączając do nas zyskujesz możliwość rozwoju w największej i najszybciej rozwijającej się firmie ochrony zdrowia w Polsce.

Podobne oferty

  • Kierownik Działu Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Katowice, ul. Sokolska 29    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoją rolą będzie: nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi, dążenie do osiągnięcia jak najwyższych wyników jakościowych, organizację obsługi Pacjentów Premium oraz Pacjentów...
  • Koordynator ds. Obsługi Pacjentów

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Nadzór nad pracą zespołu i zapewnienie wysokiego standardu obsługi pacjentów; Organizacja obsługi Pacjentów Premium oraz anglojęzycznych; Rozwiązywanie bieżących problemów i zarządzanie reklamacjami; Planowanie i optymalizacja pracy zespołu (grafiki, urlopy) Wsparcie rozwoju...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379