Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Zespołu Utrzymania Klienta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  pełny etat
    2 dni
    Twoją rolą będzie: nadzór nad procesami utrzymania klienta, koordynowanie pracy podległego zespołu, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych oraz jakościowych, motywowanie pracowników do osiągania wyznaczonego celu utrzymania klienta, nadzór nad wdrożeniem poszkoleniowym, tworzenie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Kierownik Telefonicznej Obsługi Klienta Kraków
Kierownik Zespołu Telefonicznej Obsługi Klienta

Kierownik Zespołu Telefonicznej Obsługi Klienta

Armatis-LC Polska Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
1474 dni temu

Armatis jest firmą francuską specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z klientem na odległość, działającą w Europie i Afryce Północnej. W ciągu ostatnich 30 lat działalności zdobyliśmy uznanie klientów z różnych branż. Jesteśmy jednym z liderów w sektorze zarządzania relacjami z klientem na odległość.

 

W związku z dynamicznym rozwojem Firmy poszukujemy osób na stanowisko:

Kierownik Zespołu Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kraków
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • zarządzanie wielojęzycznym projektem obsługi klienta
  • realizację przyjętych wskaźników i założeń projektu (cele jakościowe, produktywność, efektywność, kontrola przychodów oraz kosztów)
  • zarządzanie podległym zespołem liderów i konsultantów
  • stały kontakt i rozwój współpracy z klientem
  • zapewnienie obsady niezbędnej do realizacji założeń projektów
  • wdrażanie rozwiązań służących wzrostowi efektywności realizowanego projektu i maksymalizacji wyników finansowych
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie uzupełnione min. 4 letnim doświadczeniem w branży Contact/Call Centre lub BPO
  • min. 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym zarządzającym wielojęzycznym, min. 50 osobowym zespołem w branży Contact Centre
  • biegła znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
  • znajomość języka niemieckiego lub francuskiego będzie dodatkowym atutem
  • doświadczenie w zarządzaniu relacjami z klientem i doskonałe umiejętności budowania oraz utrzymywania relacji z klientem
  • wysokie zdolności analityczne oraz myślenia strategicznego, obejmujące pracę na dużej ilości wskaźników
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu
  • zorientowanie na realizację założonych wyników
  • dobra znajomość MS Office, w szczególności programu Excel
Oferujemy:
  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub inną preferowaną formę współpracy
  • interesującą pracę w międzynarodowym środowisku w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • możliwość rozwoju zawodowego, wzmocnienia i poszerzenia kompetencji
  • pakiet benefitów pozapłacowych
Więcej o nas na: www.armatis-lc-polska.pl:
Proszę o załączenie do przesłanych dokumentów aplikacyjnych następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis LC Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnej procedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru.

Jeśli chce Pan/Pani abyśmy zachowali dane osobowe na potrzeby innych procesów rekrutacyjnych proszę o dodanie w dokumentach aplikacyjnych treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis LC Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych naborów. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, byśmy mogli przetwarzać Pani/Pana dane również w przyszłych rekrutacjach/naborach.

Obowiązek informacyjny: https://www.facebook.com/notes/armatis-lc/obowi%C4%85zek-informacyjny/2003095603127825
 

Podobne oferty

  • Kierownik Zespołu Utrzymania Klienta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  pełny etat
    2 dni
    Twoją rolą będzie: nadzór nad procesami utrzymania klienta, koordynowanie pracy podległego zespołu, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych oraz jakościowych, motywowanie pracowników do osiągania wyznaczonego celu utrzymania klienta, nadzór nad wdrożeniem poszkoleniowym, tworzenie...