Najnowsze oferty pracy

  • Sales Team Manager with Russian (m/f/d)

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Key responsibilities: Provide mentorship, guidance, and development support to your team. Lead the team through an exciting transition, building skills in sales, problem-solving, critical thinking, and technical expertise. Set team goals and work collaboratively on strategies to drive results....
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Kierownik Telefonicznej Obsługi Klienta Kraków
Kierownik Zespołu Telefonicznej Obsługi Klienta

Kierownik Zespołu Telefonicznej Obsługi Klienta

Armatis-LC Polska Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
1435 dni temu

Armatis jest firmą francuską specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z klientem na odległość, działającą w Europie i Afryce Północnej. W ciągu ostatnich 30 lat działalności zdobyliśmy uznanie klientów z różnych branż. Jesteśmy jednym z liderów w sektorze zarządzania relacjami z klientem na odległość.

 

W związku z dynamicznym rozwojem Firmy poszukujemy osób na stanowisko:

Kierownik Zespołu Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kraków
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • zarządzanie wielojęzycznym projektem obsługi klienta
  • realizację przyjętych wskaźników i założeń projektu (cele jakościowe, produktywność, efektywność, kontrola przychodów oraz kosztów)
  • zarządzanie podległym zespołem liderów i konsultantów
  • stały kontakt i rozwój współpracy z klientem
  • zapewnienie obsady niezbędnej do realizacji założeń projektów
  • wdrażanie rozwiązań służących wzrostowi efektywności realizowanego projektu i maksymalizacji wyników finansowych
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie uzupełnione min. 4 letnim doświadczeniem w branży Contact/Call Centre lub BPO
  • min. 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym zarządzającym wielojęzycznym, min. 50 osobowym zespołem w branży Contact Centre
  • biegła znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
  • znajomość języka niemieckiego lub francuskiego będzie dodatkowym atutem
  • doświadczenie w zarządzaniu relacjami z klientem i doskonałe umiejętności budowania oraz utrzymywania relacji z klientem
  • wysokie zdolności analityczne oraz myślenia strategicznego, obejmujące pracę na dużej ilości wskaźników
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu
  • zorientowanie na realizację założonych wyników
  • dobra znajomość MS Office, w szczególności programu Excel
Oferujemy:
  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub inną preferowaną formę współpracy
  • interesującą pracę w międzynarodowym środowisku w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • możliwość rozwoju zawodowego, wzmocnienia i poszerzenia kompetencji
  • pakiet benefitów pozapłacowych
Więcej o nas na: www.armatis-lc-polska.pl:
Proszę o załączenie do przesłanych dokumentów aplikacyjnych następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis LC Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnej procedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru.

Jeśli chce Pan/Pani abyśmy zachowali dane osobowe na potrzeby innych procesów rekrutacyjnych proszę o dodanie w dokumentach aplikacyjnych treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis LC Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych naborów. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, byśmy mogli przetwarzać Pani/Pana dane również w przyszłych rekrutacjach/naborach.

Obowiązek informacyjny: https://www.facebook.com/notes/armatis-lc/obowi%C4%85zek-informacyjny/2003095603127825
 

Podobne oferty

  • Sales Team Manager with Russian (m/f/d)

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Key responsibilities: Provide mentorship, guidance, and development support to your team. Lead the team through an exciting transition, building skills in sales, problem-solving, critical thinking, and technical expertise. Set team goals and work collaboratively on strategies to drive results....
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...