Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: KAD/127/01/2018
Główne zadania:
- planowanie, organizowanie pracy oraz kontrolowanie na bieżąco prawidłowości realizacji zadań zespołu (liczba osób: 6)
- realizacja wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży z zakresu działań zespołu, w tym przydzielanie imiennych planów sprzedażowych dla doradców oraz monitorowanie wykonania planu
- udzielanie wsparcia merytorycznego podległym pracownikom i akceptowanie przygotowanych przez nich materiałów
- pozyskiwanie klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami
- budowanie trwałych relacji z klientami
- dbanie o wysoką jakość świadczonych usług i obsługę zgodnie ze standardami
- inicjowanie działań prowadzących do wzrostu sprzedaży produktów i usług bankowych
- zarządzanie ryzykami występującymi w zespole
Oczekujemy:
- wykształcenia wyższego
- minimum 2-letniego doświadczenia w obsłudze podmiotów gospodarczych
- preferowani kandydaci posiadający umiejętności i doświadczenie w zarządzaniu zespołami pracowniczymi, w tym organizacją pracy, motywowaniu, zarządzaniu sprzedażą,
- doświadczenia w pracy na stanowisku doradcy lub kierownika z obszaru obsługi przedsiębiorstw, klientów zamożnych lub klientów rynku hipotecznego
- znajomości zagadnień merytorycznych związanych z organizacją i funkcjonowaniem oddziału
- znajomości funkcjonowania procesów operacyjnych i sprzedażowych w sieci oddziałów
- świadomości biznesowej i znajomości standardów jakości pracy oddziałów
- znajomości technik sprzedaży produktów i usług bankowych
- umiejętności rozpoznawania potrzeb klientów i tworzenia z nimi właściwych relacji
- zdolności interpersonalnych, odporności na stres, dyspozycyjności
- posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych
- niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie przeciwko życiu i zdrowiu, przeciwko wymiarowi sprawiedliwości, przeciwko ochronie informacji, przeciwko wiarogodności dokumentów, przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko obrotowi pieniędzmi i papierami wartościowymi lub za przestępstwo skarbowe
- prawa jazdy kat. B
Oferujemy:
- umowę o pracę
- atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
- konkurencyjne wynagrodzenie
- Profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.