Obecnie poszukujemy Kandydatów i Kandydatek do pracy na stanowisku:
Kierownik Zespołu Obsługi Kancelaryjnej
i Archiwum w Obszarze Windykacji
i Archiwum w Obszarze Windykacji
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: P/OWD/ZOKA/02/15
Zakres obowiązków:
- zarządzanie procesem wydruku i wysyłki korespondencji w Obszarze Windykacji,
- zapewnienie prawidłowej i terminowej obsługi związanej z rejestracją korespondencji przychodzącej,
- zarządzanie elektronicznym obiegiem korespondencji,
- koordynowanie i nadzór nad archiwizacją oraz dystrybucją dokumentów w Obszarze Windykacji,
- inicjowanie i nadzorowanie projektów z zakresu zarządzania dokumentacją,
- zarządzanie pracownikami w podległym zespole.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- min. roczne doświadczenie w pracy z dokumentami kredytowymi, procesowymi i terminowymi,
- min. roczne doświadczenie w kierowaniu zespołem (mile widziane doświadczenie związane z kierowaniem zespołem zajmującym się obsługą korespondencji),
- doświadczenie w zarządzaniu procesami wydruku, wysyłki i archiwizacji korespondencji,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- wysokie kompetencje interpersonalne oraz menadżerskie,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz podległego zespołu,
- asertywność,
- nastawienie na realizację celów.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie (wynagrodzenie podstawowe oraz miesięczna premia uznaniowa),
- samodzielne i odpowiedzialne stanowisko,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet socjalny obejmujący prywatną opiekę medyczną oraz dofinansowanie do karty Multisport.