Grupa MIG to Firma, która z pasją od ponad 25 lat działa na polskim rynku odzieżowo-obuwniczym, a od kilku lat również za granicą kraju. Z sukcesem rozwijamy prężnie działające sieci salonów Sizeer, 50 style, Timberland oraz Symbiosis. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem marek New Era, O'neill, Lotto, Head, Confront, Feewear, linii obuwniczej Lacoste i wielu innych. Dzięki ciężkiej pracy tysiąca zaangażowanych osób, które tworzą nasz zespół, udało nam się zdobyć zaufanie Klientów w całej Polsce.
W związku z dynamicznym rozwojem naszej Firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
Nr Ref.: KWIT/11/2015
-
Zarządzanie kilkuosobowym Zespołem (helpdesk) zapewniającym wsparcie dla ponad 200 sklepów w kraju i za granicą oraz dla pozostałych pracowników firmy
-
Planowanie i zarządzanie grafikiem pracy członków zespołu
-
Ustalanie oraz dotrzymywanie KPI w zakresie bieżącego wsparcia IT
-
Przygotowywanie wewnętrznych procedur Działu oraz instrukcji dla użytkowników
-
Współpracę z dostawcami zewnętrznymi
-
Merytoryczne wsparcie współpracowników
-
Planowanie, projektowanie i wdrażanie nowych rozwiązań informatycznych
-
Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem Help Desk, IT Support lub innego działu IT o podobnym charakterze
-
Wykształcenie wyższe kierunkowe
-
Znajomość technologii IT z zakresu Service Desk/ITIL
-
Bardzo dobra znajomość j. angielskiego
-
Wysoko rozwinięte zdolności przywódcze
-
Bardzo dobre umiejętności interpersonalne
-
Umiejętność ustalania priorytetów
-
Doświadczenie w firmie handlowej o rozproszonej strukturze
-
Znajomość zagadnień informatycznych specyficznych dla branży retail
-
Znajomość j. niemieckiego
-
Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie na rynku odzieżowo-obuwniczym
-
Atrakcyjne warunki zatrudnienia adekwatne do realizacji celów
-
Możliwość rozwoju zawodowego
-
Dużą samodzielność w działaniu
-
Pracę w młodym, profesjonalnym zespole
-
Zniżki na nasze produkty