Najnowsze oferty pracy

  • Kierowniczka / Kierownik ds. marketingu produktowego

    Holcim Polska S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Odpowiedzialność za rozwój nowych oraz już istniejących produktów i rozwiązań. Analiza istniejącej oferty i możliwości produkcyjnych pod kątem wykorzystania zidentyfikowanych szans rynkowych (market opportunities). Opracowywanie strategii i planu...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Zespołu ds. Marketingu i PR

Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia sp. z o.o.
Łódź
kierownik/koordynator / dyrektor
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
1160 dni temu
Kierownik Zespołu
ds. Marketingu i PR
Miejsce pracy: Łódź

TEB Akademia sp. z o.o. to założyciel największej w Polsce grupy uczelni niepublicznych

 – Wyższych Szkół Bankowych i Dolnośląskiej Szkoły Wyższej

Siłą TEB Akademii są ludzie, ich talenty i ambicje. 
To oni budują twórcze i skuteczne zespoły, wyznaczają cele i poszukują innowacyjnych sposobów ich realizacji. Odnoszą sukcesy, uczą się na błędach, nigdy nie nudzą się w pracy.

 

Aktualnie, w związku z rozwojem Dział Marketingu poszukuje kandydata na stanowisko

 

Kierownik Zespołu ds. Marketingu i PR

 

Miejsce pracy:  Łódź

 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • Zarządzanie pracą zespołu oraz rozwijanie podległych pracowników,
  • Wdrażanie i czynny udział w kreowaniu strategii marketingowej i PR,
  • Planowanie długoterminowego budżetu marketingowego oraz monitorowanie jego wykorzystania,
  • Planowanie i realizacja działań marketingowych (w tym e-marketingowych i social media),
  • Analizowanie, optymalizacja i ocena efektywności prowadzonych działań (z wykorzystaniem GA, Brand24),
  • Analiza rynku dla określania szans rynkowych i kierunków rozwoju,
  • Koordynowanie projektów na styku marketingu i sprzedaży (automatyzacja marketingu),
  • Kreowanie treści na stronę www,
  • Dbanie o wizerunek uczelni.
OCZEKIWANIA:
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem w zakresie marketingu,
  • Wiedza i doświadczenie w zakresie przygotowywania i efektywnej realizacji media planów,
  • Nastawienie na realizację celów,
  • Zdolności analityczne,
  • Umiejętność sprawnego organizowania pracy własnej oraz zespołu,
  • Łatwość budowania efektywnych relacji biznesowych,
  • Umiejętność prowadzenia projektu oraz realizacji kilku projektów jednocześnie,
  • Wykształcenie wyższe.
OFERUJEMY:
  • Umowę o pracę na pełen etat,
  • Współpracę i wsparcie zespołu tworzącego kreatywne środowisko pracy,
  • Dostęp do specjalistycznej wiedzy – szkolenia, spotkania z ekspertami, literatura fachowa,
  • Możliwość podjęcia studiów podyplomowych na preferencyjnych warunkach,
  • Wyzwania i możliwość wdrażania aktualnych trendów,
  • Możliwość skorzystania z pakietu dodatków pozapłacowych (opieka medyczna, Medicover, karta Multisport, ubezpieczenie na życie Generali),
  • Dodatkowe dni wolne w roku.
  • Możliwość pracy hybrydowej
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito sp. z o.o., ul. Pastelowa 16, 60-198 Poznań, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.
 

Poznaj

Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.

Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.. to założyciel największej w Polsce grupy uczelni niepublicznych – Uniwersytetów WSB Merito i Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW.


Siłą Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o. są ludzie, ich talenty i ambicje.

To oni budują twórcze i skuteczne zespoły, wyznaczają cele i poszukują innowacyjnych sposobów ich realizacji. Odnoszą sukcesy, uczą się na błędach, nigdy nie nudzą się w pracy.

Podobne oferty

  • Kierowniczka / Kierownik ds. marketingu produktowego

    Holcim Polska S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Odpowiedzialność za rozwój nowych oraz już istniejących produktów i rozwiązań. Analiza istniejącej oferty i możliwości produkcyjnych pod kątem wykorzystania zidentyfikowanych szans rynkowych (market opportunities). Opracowywanie strategii i planu...