W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy ambitnych, kreatywnych i doświadczonych w CC kandydatów na stanowisko - Kierownik Zespołu (branża Call Center/miejsce pracy - CHORZÓW Centrum)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku, będzie należeć kierowanie podległym zespołem konsultantów, w tym:
- wyznaczanie celów indywidualnych, grupowych oraz planowanie działań zapewniających optymalizację realizowanych celów sprzedażowych oraz jakościowych,
- organizacja pracy podległego zespołu,
- zarządzanie efektywnością i jakością pracy,
- dbanie o motywację i przyjazną atmosferę,
- dbanie o najwyższą jakość świadczonych usług,
- monitorowanie poziomu realizacji celów, analizowanie kluczowych wskaźników,
- podejmowanie działań zmierzających do podniesienia poziomu satysfakcji Klientów.
- efektywnie organizujesz czas pracy swój i swojego zespołu projektowego,
- umiejętnie planujesz i ustalasz priorytety,
- wykazujesz się asertywnością, skrupulatnością oraz zaangażowaniem,
- podejmujesz trafne decyzje w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy,
- procesy działań w obszarze obsługi Klienta nie mają przed Tobą tajemnic,
- posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie jego uzupełniania,
- posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym w Contact/Call Center – mile widziane.
W zamian oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę/umowy zlecenie (wg.preferencji),
- podstawę wynagrodzenia + system motywacyjny,
- pracę od poniedziałku do piątku w godz. 09:00-20:00 (system zmianowy),
- pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość rozwoju pasji i zainteresowań w ramach multikarnetów sportowych,
- wsparcie ze strony doświadczonego zespołu,
- pracę w przyjaznej atmosferze.
Nie zastanawiaj się tylko jak najszybciej aplikuj i dołącz do naszego zespołu zarządzającego!
Ta oferta pracy jest właśnie dla Ciebie!
Osoby zainteresowane podjęciem współpracy prosimy o przesłanie CV.
Poznaj
ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.