Najnowsze oferty pracy

  • Team Leader with Portuguese or Spanish or Greek + English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    The Team Leader, Operations is responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates. This position ensures performance metrics are achieved by providing adequate coaching, motivation and accountability. Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the...
  • Team Leader English / French

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a...
  • Team Leader with Scandinavian (Finnish or Norwegian or Danish) and English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a...
  • Team Leader Swedish with English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
  • Team Leader with Italian and English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
  • Kierownik Zespołu Obsługi Klienta z językiem portugalskim, hiszpańskim lub greckim oraz angielskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    Opis stanowiska: Team Leader w dziale operacji będzie odpowiedzialny za codzienne nadzorowanie zespołu pracowników call center. Stanowisko wymaga zapewnienia realizacji celów operacyjnych poprzez coaching, motywowanie i odpowiedzialność pracowników. Główne obowiązki: Codzienne nadzorowanie...
  • Lider Zespołu Obsługi Klienta (angielski/francuski)

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    Opis stanowiska: Nadzorowanie codziennej pracy zespołu w centrum obsługi oraz monitorowanie pracy i obecności zgodnie z polityką firmy. Regularne prowadzenie coachingów, mających na celu osiąganie wyznaczonych wskaźników wydajności. Rozwiązywanie problemów z wydajnością i wdrażanie...
  • Lider zespołu ze językiem skandynawskim (fińskim, norweskim lub duńskim) i angielskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    Nadzór nad codzienną pracą grupy pracowników call center, w tym monitorowanie pracy i obecności zgodnie z zasadami firmy oraz wymogami prawnymi. Prowadzenie regularnych coachingów oraz ocena wydajności podległych pracowników w celu zapewnienia realizacji ustalonych wskaźników...
  • Lider zespołu z j. szwedzkim i angielskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    Nadzór nad codzienną pracą zespołu call center, monitorowanie pracy i obecności zgodnie z polityką firmy i obowiązującymi przepisami. Regularne coachingi zespołu w celu osiągania celów wydajnościowych. Identyfikacja problemów z wydajnością, opracowanie planów działań poprawczych,...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Zespołu (branża Call Center)

ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k.
Częstochowa
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
834 dni temu

 

Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.



W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy do naszego biura w Częstochowie (Śródmieście) ambitnych, kreatywnych i doświadczonych w CC kandydatów na stanowisko:

Kierownik Zespołu (branża Call Center)
Miejsce pracy: Częstochowa

 

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku, będzie należeć kierowanie podległym zespołem konsultantów, w tym:

  • wyznaczanie celów indywidualnych, grupowych oraz planowanie działań zapewniających optymalizację realizowanych celów jakościowych, sprzedażowych,
  • organizacja pracy podległego zespołu,
  • zarządzanie efektywnością i jakością pracy,
  • dbanie o motywację i przyjazną atmosferę,
  • dbanie o najwyższą jakość świadczonych usług,
  • monitorowanie poziomu realizacji celów, analizowanie kluczowych wskaźników efektywności,
  • podejmowanie działań zmierzających do podniesienia poziomu satysfakcji Klientów.

Czekamy właśnie na Ciebie, JEŚLI:

  • efektywnie organizujesz czas pracy swój i swojego zespołu projektowego, umiejętnie planujesz i ustalasz priorytety,
  • wykazujesz się asertywnością, skrupulatnością oraz zaangażowaniem,
  • podejmujesz trafne decyzje w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy,
  • procesy działań w obszarze obsługi Klienta nie mają przed Tobą tajemnic,
  • jesteś dyspozycyjny/-a od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00-20:00 (praca zmianowa),
  • posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie jego uzupełniania,
  • posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem w Contact/Call Center – mile widziane.

W zamian oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę/umowy zlecenie (wg. preferencji),
  • atrakcyjną podstawę wynagrodzenia + system motywacyjny,
  • pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość rozwoju pasji i zainteresowań w ramach multikarnetów sportowych,
  • wsparcie ze strony doświadczonego zespołu,
  • pracę w przyjaznej atmosferze.

Nie zastanawiaj się tylko jak najszybciej aplikuj i dołącz do naszego zespołu zarządzającego!


Ta oferta pracy jest właśnie dla Ciebie!




 

 

Poznaj

ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.

Podobne oferty

  • Team Leader with Portuguese or Spanish or Greek + English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    The Team Leader, Operations is responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates. This position ensures performance metrics are achieved by providing adequate coaching, motivation and accountability. Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the...
  • Team Leader English / French

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a...
  • Team Leader with Scandinavian (Finnish or Norwegian or Danish) and English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a...
  • Team Leader Swedish with English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
  • Team Leader with Italian and English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
  • Kierownik Zespołu Obsługi Klienta z językiem portugalskim, hiszpańskim lub greckim oraz angielskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    Opis stanowiska: Team Leader w dziale operacji będzie odpowiedzialny za codzienne nadzorowanie zespołu pracowników call center. Stanowisko wymaga zapewnienia realizacji celów operacyjnych poprzez coaching, motywowanie i odpowiedzialność pracowników. Główne obowiązki: Codzienne nadzorowanie...
  • Lider Zespołu Obsługi Klienta (angielski/francuski)

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    Opis stanowiska: Nadzorowanie codziennej pracy zespołu w centrum obsługi oraz monitorowanie pracy i obecności zgodnie z polityką firmy. Regularne prowadzenie coachingów, mających na celu osiąganie wyznaczonych wskaźników wydajności. Rozwiązywanie problemów z wydajnością i wdrażanie...
  • Lider zespołu ze językiem skandynawskim (fińskim, norweskim lub duńskim) i angielskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    Nadzór nad codzienną pracą grupy pracowników call center, w tym monitorowanie pracy i obecności zgodnie z zasadami firmy oraz wymogami prawnymi. Prowadzenie regularnych coachingów oraz ocena wydajności podległych pracowników w celu zapewnienia realizacji ustalonych wskaźników...
  • Lider zespołu z j. szwedzkim i angielskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    Nadzór nad codzienną pracą zespołu call center, monitorowanie pracy i obecności zgodnie z polityką firmy i obowiązującymi przepisami. Regularne coachingi zespołu w celu osiągania celów wydajnościowych. Identyfikacja problemów z wydajnością, opracowanie planów działań poprawczych,...