FBSerwis S.A. została założona przez Ferrovial Services S.A. i Budimex S.A.w 2012 roku.
Obecnie zatrudniamy ponad 1200 pracowników, dążąc jednocześnie do dalszego rozwoju naszych kontraktów na terenie całego kraju. Będąc częścią międzynarodowej grupy, od 7 lat z powodzeniem rozszerzamy naszą działalność na terenie Polski. Świadczymy usługi w następujących obszarach:
- Utrzymanie infrastruktury drogowej - ponad 1300 km dróg ekspresowych oraz autostrad na terenie całej Polski.
- Techniczna obsługa różnego rodzaju obiektów - ponad 1 mln m2 powierzchni, m.in. obiektów sportowych, galerii handlowych, nowoczesnych biurowców, obiektów przemysłowych.
- Świadczymy usługi środowiskowe - odbierając odpady od mieszkańców gmin i miast oraz posiadamy 4 nowoczesne zakłady składowania i przetwarzania odpadów.
- Zapewniamy efektywność energetyczną - modernizujemy i utrzymujemy oświetlenie uliczne.
Do naszej Spółki zależnej FBSerwis Wrocław sp. z o.o., prowadzimy obecnie rekrutację na stanowisko:
Kierownik Zakładu Przetwarzania Odpadów
Miejsce pracy: Kryniczno
Za co cenią nas Pracownicy?
- Za szybki wzrost i rozwój organizacji, która z powodzeniem zdobywa kolejne kontrakty na terenie całej Polski
- Etykę we wszelkich działaniach biznesowych firmy
- Współpracę pomiędzy pracownikami i promowanie pracy zespołowej
- Za wysokie zaangażowanie firmy w działania na rzecz ochrony środowiska
- Stabilność zatrudnienia oraz umacnianie się marki na rynku polskim
- Dbałość o bezpieczne i komfortowe warunki pracy
- Otwartość i niekorporacyjną atmosferę pracy
Z jakimi wyzwaniami zmierzysz się w pracy ?
- Bieżący nadzór operacyjny nad działalnością Zakładu Przetwarzania Odpadów w tym planowanie, organizowanie i kontrolowanie realizacji zadań pracowników
- Kontrola poziomu eksploatacji, ocena stanu technicznego i eksploatacyjnego urządzeń
- Prowadzenie bieżącej ewidencji pracy urządzeń wchodzących w skład linii sortowniczej, ewidencja tankowań maszyn i zużycia paliwa
- Kontrola procesu kompostowania, przesiewania i dojrzewania, ewidencja cyklów procesów
- Ustalanie terminów cyklicznych przeglądów eksploatacyjnych dla zespołu serwisowego, ustalanie terminów serwisów gwarancyjnych
- Ścisła współpraca z Dyrektorem Zakładu w zakresie optymalizacji technologicznej i kosztowej prowadzonej działalności
Jakie wymagania stawiamy potencjalnym kandydatom ?
- Co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym w firmie produkcyjnej lub logistycznej
- Mile widziane doświadczenie w branży związanej z gospodarowaniem odpadami oraz znajomość procesów ich zagospodarowania
- Doświadczenie w kierowaniu Zespołem pracowników
- Znajomość zasad funkcjonowania urządzeń mechanicznych
- Wykształcenie wyższe techniczne - mile widziane
- Łatwość w komunikowaniu się ze współpracownikami na różnych szczeblach w organizacji
- Umiejętność pracy pod presją czasu