Obszar działania: udział w projektach na terenie całej Polski.
Biuro operacyjne: do ustalenia.
Forma współpracy: umowa o pracę na cały etat.
- Kierowanie i nadzór nad procesem produkcji mieszanki betonowej (w tym nadzór nad pracą firm podwykonawczych);
- Bieżąca współpraca i bezpośredni kontakt z przedstawicielami Generalnego Wykonawcy, podwykonawcami, laboratorium i technologiem;
- Tworzenie i dotrzymywanie harmonogramów produkcyjnych (dostaw surowców i betonu);
- Wysyłanie zamówień na materiały i usługi związane z procesem produkcji;
- Nadzór nad jakością produkcji i stanami ilościowymi surowców zużywanych do produkcji;
- Optymalizacja kosztów w zakładzie i produkcji;
- Obsługa dotychczasowych oraz pozyskiwanie nowych Klientów;
- Realizacja kwartalnych celów sprzedażowych;
- Przestrzeganie, dbanie i propagowanie wysokich standardów BHP.
- Wykształcenie budowlane lub pokrewne techniczne;
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Praktyczna znajomość zagadnień funkcjonowania zakładów produkcyjnych w budownictwie;
- Umiejętność obsługi komputera i znajomość obsługi programów pakietu MS Office;
- Mobilność i dyspozycyjność;
- Posiadanie ważnego prawa jazdy kat. B i praktyka w prowadzeniu samochodu;
- Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Umiejętność pracy w zespole oraz wysokie zdolności organizacyjne;
- Analityczne myślenie;
- Rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne
- Odporność na stres i umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu, odpowiedzialność.
- Współpracę na podstawie umowy o pracę (docelowo umowa na czas nieokreślony);
- Szybki i klarowny proces rekrutacji;
- Pracę w miejscu dbającym o bezpieczeństwo i zdrowie każdego pracownika- BHP to nasz priorytet!
- Wynagrodzenie płacone na czas, na które składa się wynagrodzenie zasadnicze a także premia wypłacana co kwartał, uzależniona od osiąganych wyników;
- Rozbudowany pakiet benefitów m.in. prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny, karty sportowe, Grusza, bony świąteczne, dostęp do platformy My Benefit, dzień wolny z okazji Barbórki, dodatkowy dzień wolny dla rodzica etc.
- Odpowiednie narzędzia do realizacji zadań: auto służbowe, laptop, telefon.
Jeśli jesteś zainteresowana/zainteresowany szczegółami- prześlij swoje CV, chętnie opowiemy więcej na temat projektów
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania