Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A. poszukują kandydatów na stanowisko
-
Organizacja pracy Wydziału w zakresie realizacji prac eksploatacyjnych, zadań remontowych oraz badań diagnostycznych na układach i urządzeniach elektroenergetycznej automatyki zabezpieczeniowej i systemowej, systemach sterowania i nadzoru, systemach ochrony technicznej stacji elektroenergetycznych oraz obwodach wtórnych stacji elektroenergetycznych stanowiących majątek Spółki;
-
Organizacja bieżącego usuwania usterek i awarii urządzeń oraz systemów z podległego obszaru działania;
-
Współpraca w sporządzaniu Planu utrzymania technicznego, Planu remontów oraz ocen stanu technicznego stacji;,
-
Udział w pracach odbiorowych w zakresie: prac eksploatacyjnych, zadań remontowych i odbiorów gwarancyjnych;
-
Zatwierdzanie protokołów z prac eksploatacyjnych
-
Prowadzenie ewidencji, aktualizacji i archiwizacji dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej obiektów elektroenergetycznych w zakresie odpowiedzialności wydziału;
-
Zatwierdzanie oraz zapewnienie wymaganego udziału w realizacji programów prób systemowych, innych specjalnych programów łączeniowych oraz testach końcowych realizowanych na majątku PSE S.A.;
-
Prowadzenie nadzoru nad realizacją prac eksploatacyjnych i remontowych realizowanych przez osoby trzecie;
-
Udział w próbach i testach fabrycznych urządzeń instalowanych w ramach zadań eksploatacyjnych i remontowych;
-
Przygotowanie informacji, wyjaśnień i uzasadnień dla planowanych kosztów realizowanych zadań, prognoz i odchyleń;
-
Udział w opracowywaniu opinii i rekomendacji dotyczących wyników diagnostyki eksploatowanego majątku oraz stosowanych metod diagnostycznych aparatów i urządzeń;
-
Przygotowywanie wymagań technicznych niezbędnych do przeprowadzenia postępowań przetargowych , udział w opracowywaniu projektów umów i dokumentacji przetargowych, uczestniczenie w postępowaniach o udzielenie zamówienia dla zadań eksploatacyjnych i remontowych;
-
Ewidencja w dedykowanych systemach IT wyników badań diagnostycznych i pomiarów oraz podłączanie dokumentacji z wykonanych i odbieranych prac;
-
Współpraca przy przeprowadzaniu spisów z natury majątku sieciowego oraz przy planowaniu i organizowaniu likwidacji zbędnych urządzeń i aparatury;
-
Zapewnienie przestrzegania zasad BHP przez pracowników Wydziału oraz zgodna z BHP organizacja ich pracy.
-
Efektywna współpraca z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi Spółki.
- Wykształcenia wyższego technicznego, kierunek elektrotechnika lub pokrewne;
- 6-letniego doświadczenia w obszarze eksploatacji, w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym;
- Znajomości obsługi pakietu MS Office;
- Prawa jazdy kategorii „B”;
- Znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym sprawne posługiwanie się dokumentacją i instrukcjami technicznymi
- Umiejętności efektywnej organizacji pracy podległego zespołu oraz współpracy z ludźmi;
- znajomości zasad eksploatacji automatyki w stacjach;
- Umiejętności czytania dokumentacji technicznej;
- Umiejętności analitycznego myślenia;
- Systematyczności, rzetelności, komunikatywności;
- Umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji, dobrej organizacji pracy oraz pracy w zespole;
- Odporności na stres oraz umiejętności pracy pod presją czasu.