Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A. poszukują kandydata / kandydatki na stanowisko:
Kierownik Wydziału Nadzoru nad Majątkiem (k/m)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: DC/WN/KW/05/23
Podstawowy zakres obowiązków:
- sprawowanie nadzoru nad gospodarowaniem składnikami majątku poprzez: wykonywanie spisów kontrolnych, weryfikacją poprawności oznakowania majątku, aktualizację procedur i instrukcji
- weryfikowanie rozliczeń alokacji nakładów na składniki majątku na etapie przekazywania nakładów inwestycyjnych na majątek
- opracowanie planu likwidacji
- sporządzanie raportów i analiz, definiowanie rekomendacji z obszaru gospodarowania majątkiem
- nadzór nad prawidłowym przeprowadzaniem likwidacji składników majątku
- kształtowanie polityki i zasad inwentaryzacji
- planowanie, nadzór na wdrożeniem oraz rozwijanie narzędzi informatycznych wspierających gospodarowanie majątkiem oraz wspierających inwentaryzację
- pełnienie funkcji Przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej
- opracowanie wieloletnich planów inwentaryzacji, sporządzanie na ich podstawie rocznych planów i szczegółowych harmonogramów, dokumentacji niezbędnej do powołania zespołów spisowych, przegląd pól spisowych przed inwentaryzacją, szkolenie stanów osobowych uczestniczących w inwentaryzacji
- opracowanie wzorów dokumentacji związanej z czynnościami inwentaryzacyjnymi
- nadzór nad pracami komisji inwentaryzacyjnej i kontrolowanie prawidłowości inwentaryzacji
- nadzór nad przeprowadzaniem wyrywkowych kontroli prac zespołów spisowych, w czasie trwania inwentaryzacji pod względem prawidłowości i kompletności spisu
- udzielanie czynnej pomocy i nadzorowanie postępowania wyjaśniającego w przedmiocie stawiania prawidłowych wniosków dotyczących ilościowych i wartościowych różnic inwentaryzacyjnych
- przygotowanie jako Przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej „Protokołu z inwentaryzacji”
- wypracowanie i wdrożenie rozwiązań umożliwiających przejście na inwentaryzację ciągłą.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne
- minimum 6-letni staż pracy (w tym min. 2 lata doświadczenia w pracy o podobnym charakterze, lub pełnienie funkcji Przewodniczącego komisji inwentaryzacyjnej)
- znajomość Ustawy o rachunkowości
- znajomość zagadnień związanych z inwentaryzacją
- znajomość systemu SA
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej oraz zespołu
- znajomość programów pakietu MS Office (Word, Excel)
- odporność na stres
- umiejętność pracy w zespole
- dokładność, odpowiedzialność i rzetelność.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjny system wynagrodzeń uwzględniający czytelny system premiowy
- szkolenia podnoszące kwalifikacje i zapewniające rozwój zawodowy
- pakiet benefitów pozapłacowych, m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta multisport, dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS
- dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka - 14 sierpnia