NES Global Talent specjalizuje się w rekrutacji dla firm z sektorów budownictwa, nafty i gazu, energetyki, produkcji i property. NES na świecie posiada 45 biur w 28 krajach, firma posiada certyfikat zarządzania jakością ISO 9001:2008, jest laureatem wielu międzynarodowych nagród, zatrudnia ponad 500 doświadczonych konsultantów.
Dla naszego klienta, firmy z obszary generalnego wykonawstwa poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
Etap Budowy:
- Współpraca z pionem Realizacji Inwestycji w zakresie:
- opiniowanie rozwiązań technologicznych,
- udziału w opiniowaniu P&ID, ISO (izometryki), PLD z punktu widzenia poprawności uruchamiania, normalnej eksploatacji zatrzymania i przygotowania urządzeń do remontu,
- analizy funkcjonowania systemów bezpieczeństwa w różnych scenariuszach operacyjnych, (ESD shutdown logic),
- opiniowania i udziału w odbiorach systemów.
- Udział w próbach u producenta krytycznych urządzeń (FAT – Factory Acceptance Test).
- Udział w zakresie opracowań niezawodności urządzeń (RAM – Reliability Asset Management).
- Opiniowanie listy części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych na rozruch i 2 lata eksploatacji.
- Udział w przeglądach stanu projektu, szczególnie w HAZOP.
- Udział w zespołach oceny ryzyka (Risk Analysis), związanych z rozwiązaniami projektowymi.
- Aktywne uczestnictwo w szkoleniach przygotowujących załogę do samodzielnej obsługi instalacji PP oraz poddawanie się między etapowej ocenie kompetencji prowadzonej przez kontraktora EPC.
- Udział w pracach Zintegrowanego Zespołu Rozruchowego (Integrated Commissioning Start-up Team) pod kierownictwem EPC, szczególnie udział w odbiorach, rozruchu mechanicznym i technologicznym urządzeń.
- Aktywny udział w szkoleniach przygotowujących załogę do samodzielnej obsługi terminala oraz poddawanie się między etapowej ocenie kompetencji prowadzonej przez EPC oraz PDHP.
- Udział w przygotowaniu instrukcji (technologiczne, procesowe, stanowiskowe, eksploatacyjne).
Etap Eksploatacji:
- Organizowanie produkcji PP w zakresie zapewniającym niezbędne zapasy i dostawy surowców, półproduktów, czynników energetycznych, materiałów i urządzeń w sposób gwarantujący ciągłą i efektywną realizację zadań poprzez działania własne i współpracę ze służbami produkcyjnymi, technologicznymi, handlowymi i innymi komórkami organizacyjnymi PDHP S.A.
- Dbanie o oszczędną gospodarkę energetyczną.
- Wspieranie działań mających na celu zapewnienie właściwego stanu technicznego aparatów i urządzeń instalacji, obiektów budowlanych i terenów Instalacji PDH, przez ich prawidłową eksploatację.
- Zapewnienie środków niezbędnych do realizacji powierzonych zadań w tym: narzędzi, części zamiennych i materiałów niezbędnych dla właściwego utrzymania ruchu i instalacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
"Egzekwowanie od podległych pracowników obowiązujących przepisów i zasad, zaleceń dotyczących powierzonego zakresu pracy, ochrony środowiska, BHP, ppoż., instrukcji stanowiskowych i eksploatacji urządzeń oraz odnoszących się do zakresu jego działalności wewnętrznych aktów normatywnych, w tym Zintegrowanego Systemu Zarządzania".
- Organizowanie, przygotowywanie i prowadzenie prac z uwzględnieniem zabezpieczenia pracowników przed wypadkami przy pracy, chorobami zawodowymi i innymi chorobami związanymi z warunkami środowiska pracy.
- Nadzór nad bezpieczeństwem procesowym w aspekcie dopilnowania realizacji procedur, nadzór nad dokumentowaniem.
- Informowanie przełożonego o bieżącej realizacji zadań, trudnościach i odstępstwach oraz podejmowanie decyzji i działań w celu poprawy istniejącego stanu.
- Nadzorowanie wyłączeń i przygotowań do remontów oraz rozruchu po remoncie instalacji.
- Kontrolowanie i ocena stanu warunków bezpieczeństwa, sprzętu BHP i P.poż. na podległym obszarze.
- Udział w pracach komisji awaryjnych dotyczących występujących w zakładzie awarii technicznych i zaburzeń technologicznych.
- Tworzenie i realizacja budżetu oraz zasobów potrzebnych do realizacji planu.
- Czynny udział w pracach zespołów typujących instalacje, urządzenia lub obiekty do bieżących, planowanych i prewencyjnych remontów.
- Przekazywanie instalacji i urządzeń do remontu. Odbiór instalacji i urządzeń po remoncie.
- Nadzór nad powierzoną dokumentacją produkcyjną.
- Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji zmianowej przez podległych pracowników (raporty, książki zmian, tabele zużyć/wskaźników, karty statystyczne).
- Nadzór przy wprowadzeniu, aktualizacji i opracowywaniu zmian w dokumentacji na podległej Instalacji.
- Inicjowanie i organizowanie zadań z zakresu rozwoju techniczno-organizacyjnego.
- Zgłaszanie propozycji zadań z zakresu rozwoju techniczno-organizacyjnego.
- Dzielenie się wiedzą specjalistyczną ze współpracownikami poprzez opracowywanie materiałów szkoleniowych i udział w szkoleniach.
- Opiniowanie prac badawczych oraz prac operacyjno-badawczych, projektów wynalazczych, projektów technicznych przewidzianych do realizacji w zakładzie.
- Kontrola nad działalnością w zakresie ochrony środowiska:
- kontrola efektywności wykorzystania urządzań do oczyszczania i niszczenia odgazaów,
- kontrola nad efektywnością wykorzystania urządzań do oczyszczania ścieków.
- Nadzór nad realizacją zapisów procedur dotyczących gospodarki odpadami.
- Wdrażanie pracowników nowo przyjętych.
- Planowanie rozwoju podległych pracowników.
- Kształtowanie prawidłowych relacji pracowniczych.
- Prowadzenie oceny pracowników.
- Motywowanie pracowników oraz wdrażanie i ocena systemów motywacyjnych obowiązujących w Spółce.
- Zgłaszanie potrzeb szkoleniowych dla pracowników.
- Ocena skuteczności szkoleń.
- Identyfikacja potrzeb kadrowych.
- Nagradzanie i karanie pracowników.
- Analizowanie stopnia wykorzystania zasobów pracy na podległym odcinku.
- Udział w komisjach egzaminacyjnych po zakończeniu instruktaży stanowiskowych, dla pracowników zatrudnianych na nadzorowanej Instalacji, i innych komisji wg. potrzeb.
- Zapewnienie pełnego i właściwego wykorzystania czasu pracy, przestrzegania dyscypliny pracy i zakładowego regulaminu pracy przez sprawdzanie obecności pracowników na stanowiskach pracy w ciągu całej zmiany oraz niedopuszczanie do pracy osób niezdolnych do pracy.
- Kontrolowanie prowadzenia spraw związanych z urlopami pracowników.
- Inicjowanie i wprowadzanie zmian w strukturze organizacyjnej oraz systemie zarządzania.
- Opracowanie i aktualizacja zakresów zadań, uprawnień i odpowiedzialności pracowników.
- Dbałość o optymalne wykorzystanie zasobów: środków pracy oraz czasu pracy.
- Nadzór nad opracowaniem i aktualizacją wewnętrznych aktów normatywnych z obszaru działania komórki.
- Zapewnienie ochrony informacji w komórce organizacyjnej.
- Współudział w identyfikacji zagrożeń na stanowiskach pracy i opracowaniu Kart oceny ryzyka zawodowego.
- Kontrola nad Identyfikacją i oceną aspektów środowiskowych.
- Analiza i ocena zdarzeń potencjalnie wypadkowych oraz sytuacji niebezpiecznych.
- Inicjowanie działań związanych z poprawą bhp, p.poż. i ochroną środowiska. Współpraca nad tworzeniem planu poprawy bezpieczeństwa.
- Zapewnienie pracownikom wymaganych środków ochrony osobistej oraz nadzór na ich prawidłowym wykorzystaniem.
- Kontrola na stanem środków ochrony osobistej podległych pracowników.
- Zapewnienie pracownikom bezpiecznych warunków pracy na stanowiskach.
- Nadzorowanie stosowania przez pracowników bezpiecznych metod pracy, przestrzegania przepisów bhp, prawidłowego posługiwania się sprzętem ochronnym i zabezpieczającym oraz postępowania zgodnego z przepisami przeciwpożarowymi i porządkowymi.
- Kierowanie pracowników na badania okresowe.
- Znajomość i przestrzeganie odpowiednich do powierzonych obowiązków przepisów bhp, ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska, wewnętrznych aktów normatywnych, procedur i instrukcji Zintegrowanego Systemu Zarządzania.
- Kierowanie pracowników na szkolenia okresowe i stanowiskowe.
- Dokonywanie odbioru użytkowanego majątku.
- Nadzorowanie właściwego użytkowania i zabezpieczenia środków trwałych, maszyn, urządzeń, narzędzi i sprzętu przez podległych pracowników.
- Ocena przydatności zasobów materialnych w aspekcie potrzeb komórki organizacyjnej. Wnioskowanie o zbycie lub nabycie składników majątkowych.
- Podnoszenie kwalifikacji i doskonalenie wiedzy zawodowej.
- Uczestnictwo w szkoleniach BHP, PPOŻ, specjalistycznych oraz wymaganych prawem.
- Śledzenie literatury fachowej dotyczącej najnowszych rozwiązań w obszarze nadzorowanych procesów technologicznych.
- Nadzór nad realizacją wymagań polityki jakości, polityki środowiskowej, polityki bhp oraz zadań wynikających z procedur i instrukcji obowiązujących w zakresie realizowanych obowiązków.
- Przestrzeganie instrukcji i procedur Systemów Zarządzania funkcjonujących w Spółce.
- Współudział w realizacji działań korygujących i zapobiegawczych w ramach posiadanych kompetencji.
- Przestrzeganie przepisów o ochronie tajemnicy przedsiębiorstwa i ochrona zasobów.
- Przestrzeganie przepisów bhp, ppoż. i ochrony środowiska. Wykonywanie obowiązków przydzielonych zgodnie z WPOR.
- Realizacja nakazów i zaleceń wynikających z protokołów poawaryjnych i powypadkowych.
- Realizacja zaleceń wynikających z przeprowadzonych kontroli i audytów.
- Realizacja zaleceń organów kontroli zewnętrznej.
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 – letnie na stanowisku o podobnym zakresie w zakładzie przemysłowym z obszaru Oil&Gas lub petrochemicznym.
- Wiedza w zakresie zarządzania zakładami produkcyjnymi w oparciu m.in. o zintegrowane systemy jakości ISO oraz techniki zarządzania jakością i bezpieczeństwem pracy.
- Umiejętność budowania dobrych relacji pomiędzy personelem, rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji.
- Biegłość w posługiwaniu się dokumentacjami, odpowiedzialność, sumienność, skrupulatność, samodzielność i otwartość na nowe rozwiązania, odporność na stres, bardzo dobra organizacja pracy.
- Znajomość skomputeryzowanych systemów do zarządzania ruchem i eksploatacją – DCS, SIS.
- Umiejętność obsługi aplikacji Microsoft Office, AutoCAD, itp.
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca samodzielne kontakty zawodowe.
Poznaj
NES Fircroft
NES Fircroft jest firmą rekrutacyjna specjalizującą się w stanowiskach technicznych. Ponad 2000 doświadczonych rekruterów NES wspiera Kandydatów i firmy w ponad 45 krajach, z 85 biur w branżach: Energetyka, Budownictwo i Nieruchomości, Nafta i Gaz, Farmacja, IT, Produkcja