Najnowsze oferty pracy

  • Manager Handlowy

    Auchan Polska Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Twoje zadania: Zarządzanie sprzedażą i zapewnienie sprawnego funkcjonowania podległego działu; Realizacja wyznaczonych celów handlowych; Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta i odpowiadaniu na jego potrzeby; Planowanie i organizowanie pracy zespołu pracowników; Budowanie, motywowanie,...
  • Kierownik Działu Dystrybucji

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Szczecin, ul. Przyszłości 15b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Twój zakres obowiązków Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie zasobów oraz środków do efektywnej realizacji procesów dystrybucyjnych w podległym regionie, a w szczególności: Właściwe planowanie procesu dystrybucji krajowej (przesyłki drobnicowe oraz...
  • Koordynator Zespołu Sprzedaży

    Praca.pl   Szczecin    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania: Rekrutacja członków zespołu; Rozwijanie i szkolenie pracowników; Realizacja wyznaczonych celów biznesowych; Motywowanie i dbanie o pozytywny klimat w zespole;
  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Kierownik Zespołu Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Szczecin    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B
    6 dni
    Zadania: rekrutacja do zespołu sprzedażowego; rozwój i szkolenie zespołu; realizacja celów biznesowych; motywowanie, kreowanie dobrej atmosfery pracy.
  • Kierownik Działu Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Prowadzenie sprzedaży i dbanie o funkcjonowanie działu; Osiąganie ustalonych celów sprzedażowych; Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klientów; Koordynowanie i zarządzanie pracą zespołu; Rozwijanie umiejętności i motywowanie pracowników;
  • Kierownik Działu Spożywczego

    Transgourmet Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów.
  • Zastępca Kierownika Działu Logistyki ds. HoReCa

    Transgourmet Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie i zastępowanie kierownika działu, zarządzanie transportem, realizacja planu dostaw, współpraca z działami sprzedażowymi, efektywne zarządzanie magazynem HoReCa, sporządzanie analiz dotyczących pracy działu.
  • Kierownik Salonu

    Klient portalu Praca.pl   Toruń    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Zarządzanie salonem sprzedaży; Motywowanie i integrowanie zespołu w ramach wspólnej pracy i coachingu Dbałość o realizację planów sprzedaży, w tym aktywna obsługa naszych Klientów zgodnie ze standardami Praca ze wskaźnikami sprzedażowymi Codzienna praca z kolekcją i dbałość o VM
  • Kierownik Salonu Optycznego

    Ziko Optyk z o.o..   Legionowo    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Opis stanowiska: Dbanie o poprawne funkcjonowanie salonu, zgodne ze standardami firmy; Zapewnienie właściwej obsługi Klienta; Zarządzanie personelem salonu oraz planowanie grafików; Zarządzanie i optymalizowanie stanów magazynowych; Odpowiedzialność za wyniki salonu;
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Wydziału Instalacji PP/PDH

NES Global Talent
zachodniopomorskie
praca stacjonarna
1902 dni temu

NES Global Talent specjalizuje się w rekrutacji dla firm z sektorów budownictwa, nafty i gazu, energetyki, produkcji i property. NES na świecie posiada 45 biur w 28 krajach, firma posiada certyfikat zarządzania jakością ISO 9001:2008, jest laureatem wielu międzynarodowych nagród, zatrudnia ponad 500 doświadczonych konsultantów.

 

Dla naszego klienta, firmy z obszary generalnego wykonawstwa poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:

 

Kierownik Wydziału Instalacji PP/PDH
 
ZADANIA NA STANOWISKU:


Etap Budowy:

  • Współpraca z pionem Realizacji Inwestycji w zakresie:
    • opiniowanie rozwiązań technologicznych,
    • udziału w opiniowaniu P&ID, ISO (izometryki), PLD z punktu widzenia poprawności uruchamiania, normalnej eksploatacji zatrzymania i przygotowania urządzeń do remontu,
    • analizy funkcjonowania systemów bezpieczeństwa w różnych scenariuszach operacyjnych, (ESD shutdown logic),
    • opiniowania i udziału w odbiorach systemów.
  • Udział w próbach u producenta krytycznych urządzeń (FAT – Factory Acceptance Test).
  • Udział w zakresie opracowań niezawodności urządzeń (RAM – Reliability Asset Management).
  • Opiniowanie listy części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych na rozruch i 2 lata eksploatacji.
  • Udział w przeglądach stanu projektu, szczególnie w HAZOP.
  • Udział w zespołach oceny ryzyka (Risk Analysis), związanych z rozwiązaniami projektowymi.
  • Aktywne uczestnictwo w szkoleniach przygotowujących załogę do samodzielnej obsługi instalacji PP oraz poddawanie się między etapowej ocenie kompetencji prowadzonej przez kontraktora EPC.
  • Udział w pracach Zintegrowanego Zespołu Rozruchowego (Integrated Commissioning Start-up Team) pod kierownictwem EPC, szczególnie udział w odbiorach, rozruchu mechanicznym i technologicznym urządzeń.
  • Aktywny udział w szkoleniach przygotowujących załogę do samodzielnej obsługi terminala oraz poddawanie się między etapowej ocenie kompetencji prowadzonej przez EPC oraz PDHP.
  • Udział w przygotowaniu instrukcji (technologiczne, procesowe, stanowiskowe, eksploatacyjne).

Etap Eksploatacji:

  • Organizowanie produkcji PP w zakresie zapewniającym niezbędne zapasy i dostawy surowców, półproduktów, czynników energetycznych, materiałów i urządzeń w sposób gwarantujący ciągłą i efektywną realizację zadań poprzez działania własne i współpracę ze służbami produkcyjnymi, technologicznymi, handlowymi i innymi komórkami organizacyjnymi PDHP S.A.
  • Dbanie o oszczędną gospodarkę energetyczną.
  • Wspieranie działań mających na celu zapewnienie właściwego stanu technicznego aparatów i urządzeń instalacji, obiektów budowlanych i terenów Instalacji PDH, przez ich prawidłową eksploatację.
  • Zapewnienie środków niezbędnych do realizacji powierzonych zadań w tym: narzędzi, części zamiennych i materiałów niezbędnych dla właściwego utrzymania ruchu i instalacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.

"Egzekwowanie od podległych pracowników obowiązujących przepisów i zasad, zaleceń dotyczących powierzonego zakresu pracy, ochrony środowiska, BHP, ppoż., instrukcji stanowiskowych i eksploatacji urządzeń oraz odnoszących się do zakresu jego działalności wewnętrznych aktów normatywnych, w tym Zintegrowanego Systemu Zarządzania".

  • Organizowanie, przygotowywanie i prowadzenie prac z uwzględnieniem zabezpieczenia pracowników przed wypadkami przy pracy, chorobami zawodowymi i innymi chorobami związanymi z warunkami środowiska pracy.
  • Nadzór nad bezpieczeństwem procesowym w aspekcie dopilnowania realizacji procedur, nadzór nad dokumentowaniem.
  • Informowanie przełożonego o bieżącej realizacji zadań, trudnościach i odstępstwach oraz podejmowanie decyzji i działań w celu poprawy istniejącego stanu.
  • Nadzorowanie wyłączeń i przygotowań do remontów oraz rozruchu po remoncie instalacji.
  • Kontrolowanie i ocena stanu warunków bezpieczeństwa, sprzętu BHP i P.poż. na podległym obszarze.
  • Udział w pracach komisji awaryjnych dotyczących występujących w zakładzie awarii technicznych i zaburzeń technologicznych.
  • Tworzenie i realizacja budżetu oraz zasobów potrzebnych do realizacji planu.
  • Czynny udział w pracach zespołów typujących instalacje, urządzenia lub obiekty do bieżących, planowanych i prewencyjnych remontów.
  • Przekazywanie instalacji i urządzeń do remontu. Odbiór instalacji i urządzeń po remoncie.
  • Nadzór nad powierzoną dokumentacją produkcyjną.
  • Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji zmianowej przez podległych pracowników (raporty, książki zmian, tabele zużyć/wskaźników, karty statystyczne).
  • Nadzór przy wprowadzeniu, aktualizacji i opracowywaniu zmian w dokumentacji na podległej Instalacji.
  • Inicjowanie i organizowanie zadań z zakresu rozwoju techniczno-organizacyjnego.
  • Zgłaszanie propozycji zadań z zakresu rozwoju techniczno-organizacyjnego.
  • Dzielenie się wiedzą specjalistyczną ze współpracownikami poprzez opracowywanie materiałów szkoleniowych i udział w szkoleniach.
  • Opiniowanie prac badawczych oraz prac operacyjno-badawczych, projektów wynalazczych, projektów technicznych przewidzianych do realizacji w zakładzie.
  • Kontrola nad działalnością w zakresie ochrony środowiska:
    • kontrola efektywności wykorzystania urządzań do oczyszczania i niszczenia odgazaów,
    • kontrola nad efektywnością wykorzystania urządzań do oczyszczania ścieków.
  • Nadzór nad realizacją zapisów procedur dotyczących gospodarki odpadami.
  • Wdrażanie pracowników nowo przyjętych.
  • Planowanie rozwoju podległych pracowników.
  • Kształtowanie prawidłowych relacji pracowniczych.
  • Prowadzenie oceny pracowników.
  • Motywowanie pracowników oraz wdrażanie i ocena systemów motywacyjnych obowiązujących w Spółce.
  • Zgłaszanie potrzeb szkoleniowych dla pracowników.
  • Ocena skuteczności szkoleń.
  • Identyfikacja potrzeb kadrowych.
  • Nagradzanie i karanie pracowników.
  • Analizowanie stopnia wykorzystania zasobów pracy na podległym odcinku.
  • Udział w komisjach egzaminacyjnych po zakończeniu instruktaży stanowiskowych, dla pracowników zatrudnianych na nadzorowanej Instalacji, i innych komisji wg. potrzeb.
  • Zapewnienie pełnego i właściwego wykorzystania czasu pracy, przestrzegania dyscypliny pracy i zakładowego regulaminu pracy przez sprawdzanie obecności pracowników na stanowiskach pracy w ciągu całej zmiany oraz niedopuszczanie do pracy osób niezdolnych do pracy.
  • Kontrolowanie prowadzenia spraw związanych z urlopami pracowników.
  • Inicjowanie i wprowadzanie zmian w strukturze organizacyjnej oraz systemie zarządzania.
  • Opracowanie i aktualizacja zakresów zadań, uprawnień i odpowiedzialności pracowników.
  • Dbałość o optymalne wykorzystanie zasobów: środków pracy oraz czasu pracy.
  • Nadzór nad opracowaniem i aktualizacją wewnętrznych aktów normatywnych z obszaru działania komórki.
  • Zapewnienie ochrony informacji w komórce organizacyjnej.
  • Współudział w identyfikacji zagrożeń na stanowiskach pracy i opracowaniu Kart oceny ryzyka zawodowego.
  • Kontrola nad Identyfikacją i oceną aspektów środowiskowych.
  • Analiza i ocena zdarzeń potencjalnie wypadkowych oraz sytuacji niebezpiecznych.
  • Inicjowanie działań związanych z poprawą bhp, p.poż. i ochroną środowiska. Współpraca nad tworzeniem planu poprawy bezpieczeństwa.
  • Zapewnienie pracownikom wymaganych środków ochrony osobistej oraz nadzór na ich prawidłowym wykorzystaniem.
  • Kontrola na stanem środków ochrony osobistej podległych pracowników.
  • Zapewnienie pracownikom bezpiecznych warunków pracy na stanowiskach.
  • Nadzorowanie stosowania przez pracowników bezpiecznych metod pracy, przestrzegania przepisów bhp, prawidłowego posługiwania się sprzętem ochronnym i zabezpieczającym oraz postępowania zgodnego z przepisami przeciwpożarowymi i porządkowymi.
  • Kierowanie pracowników na badania okresowe.
  • Znajomość i przestrzeganie odpowiednich do powierzonych obowiązków przepisów bhp, ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska, wewnętrznych aktów normatywnych, procedur i instrukcji Zintegrowanego Systemu Zarządzania.
  • Kierowanie pracowników na szkolenia okresowe i stanowiskowe.
  • Dokonywanie odbioru użytkowanego majątku.
  • Nadzorowanie właściwego użytkowania i zabezpieczenia środków trwałych, maszyn, urządzeń, narzędzi i sprzętu przez podległych pracowników.
  • Ocena przydatności zasobów materialnych w aspekcie potrzeb komórki organizacyjnej. Wnioskowanie o zbycie lub nabycie składników majątkowych.
  • Podnoszenie kwalifikacji i doskonalenie wiedzy zawodowej.
  • Uczestnictwo w szkoleniach BHP, PPOŻ, specjalistycznych oraz wymaganych prawem.
  • Śledzenie literatury fachowej dotyczącej najnowszych rozwiązań w obszarze nadzorowanych procesów technologicznych.
  • Nadzór nad realizacją wymagań polityki jakości, polityki środowiskowej, polityki bhp oraz zadań wynikających z procedur i instrukcji obowiązujących w zakresie realizowanych obowiązków.
  • Przestrzeganie instrukcji i procedur Systemów Zarządzania funkcjonujących w Spółce.
  • Współudział w realizacji działań korygujących i zapobiegawczych w ramach posiadanych kompetencji.
  • Przestrzeganie przepisów o ochronie tajemnicy przedsiębiorstwa i ochrona zasobów.
  • Przestrzeganie przepisów bhp, ppoż. i ochrony środowiska. Wykonywanie obowiązków przydzielonych zgodnie z WPOR.
  • Realizacja nakazów i zaleceń wynikających z protokołów poawaryjnych i powypadkowych.
  • Realizacja zaleceń wynikających z przeprowadzonych kontroli i audytów.
  • Realizacja zaleceń organów kontroli zewnętrznej.
WYMAGANIA:
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 – letnie na stanowisku o podobnym zakresie w zakładzie przemysłowym z obszaru Oil&Gas lub petrochemicznym.
  • Wiedza w zakresie zarządzania zakładami produkcyjnymi w oparciu m.in. o zintegrowane systemy jakości ISO oraz techniki zarządzania jakością i bezpieczeństwem pracy.
  • Umiejętność budowania dobrych relacji pomiędzy personelem, rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji.
  • Biegłość w posługiwaniu się dokumentacjami, odpowiedzialność, sumienność, skrupulatność, samodzielność i otwartość na nowe rozwiązania, odporność na stres, bardzo dobra organizacja pracy.
  • Znajomość skomputeryzowanych systemów do zarządzania ruchem i eksploatacją – DCS, SIS.
  • Umiejętność obsługi aplikacji Microsoft Office, AutoCAD, itp.
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca samodzielne kontakty zawodowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Poznaj

NES Fircroft

NES Fircroft jest firmą rekrutacyjna specjalizującą się w stanowiskach technicznych. Ponad 2000 doświadczonych rekruterów NES wspiera Kandydatów i firmy w ponad 45 krajach, z 85 biur w branżach: Energetyka, Budownictwo i Nieruchomości, Nafta i Gaz, Farmacja, IT, Produkcja

Podobne oferty

  • Manager Handlowy

    Auchan Polska Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Twoje zadania: Zarządzanie sprzedażą i zapewnienie sprawnego funkcjonowania podległego działu; Realizacja wyznaczonych celów handlowych; Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta i odpowiadaniu na jego potrzeby; Planowanie i organizowanie pracy zespołu pracowników; Budowanie, motywowanie,...
  • Kierownik Działu Dystrybucji

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Szczecin, ul. Przyszłości 15b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Twój zakres obowiązków Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie zasobów oraz środków do efektywnej realizacji procesów dystrybucyjnych w podległym regionie, a w szczególności: Właściwe planowanie procesu dystrybucji krajowej (przesyłki drobnicowe oraz...
  • Koordynator Zespołu Sprzedaży

    Praca.pl   Szczecin    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania: Rekrutacja członków zespołu; Rozwijanie i szkolenie pracowników; Realizacja wyznaczonych celów biznesowych; Motywowanie i dbanie o pozytywny klimat w zespole;
  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Kierownik Zespołu Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Szczecin    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B
    6 dni
    Zadania: rekrutacja do zespołu sprzedażowego; rozwój i szkolenie zespołu; realizacja celów biznesowych; motywowanie, kreowanie dobrej atmosfery pracy.
  • Kierownik Działu Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Prowadzenie sprzedaży i dbanie o funkcjonowanie działu; Osiąganie ustalonych celów sprzedażowych; Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klientów; Koordynowanie i zarządzanie pracą zespołu; Rozwijanie umiejętności i motywowanie pracowników;
  • Kierownik Działu Spożywczego

    Transgourmet Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów.
  • Zastępca Kierownika Działu Logistyki ds. HoReCa

    Transgourmet Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie i zastępowanie kierownika działu, zarządzanie transportem, realizacja planu dostaw, współpraca z działami sprzedażowymi, efektywne zarządzanie magazynem HoReCa, sporządzanie analiz dotyczących pracy działu.
  • Kierownik Salonu

    Klient portalu Praca.pl   Toruń    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Zarządzanie salonem sprzedaży; Motywowanie i integrowanie zespołu w ramach wspólnej pracy i coachingu Dbałość o realizację planów sprzedaży, w tym aktywna obsługa naszych Klientów zgodnie ze standardami Praca ze wskaźnikami sprzedażowymi Codzienna praca z kolekcją i dbałość o VM
  • Kierownik Salonu Optycznego

    Ziko Optyk z o.o..   Legionowo    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Opis stanowiska: Dbanie o poprawne funkcjonowanie salonu, zgodne ze standardami firmy; Zapewnienie właściwej obsługi Klienta; Zarządzanie personelem salonu oraz planowanie grafików; Zarządzanie i optymalizowanie stanów magazynowych; Odpowiedzialność za wyniki salonu;