Praca.pl Praca Wielkopolskie Opatówek Kierownik Wydziału Opatówek
Kierownik wydziału gospodarki komunalnej i mieszkaniowej

Kierownik wydziału gospodarki komunalnej i mieszkaniowej

Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Opatówek
praca stacjonarna
7 dni temu
Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Kierownik wydziału gospodarki komunalnej i mieszkaniowej
Miejsce pracy: Opatówek
Numer: StPr/25/0329
OBOWIĄZKI:
Kierowanie pracą podległych pracowników i ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową organizację, skuteczność pracy oraz gospodarkę finansowa Wydziału. Organizacja pracy i nadzór nad pracownikami obsługi, interwencyjnymi oraz osobami wykonującymi nieodpłatnie dozorowaną pracę na rzecz Gminy. Nadzór eksploatacji i ocena potrzeb remontowych w zakresie gospodarki lokalowej oraz utrzymania obiektów komunalnych. Nadzór nad prowadzonymi inwestycjami, remontami i bieżącą eksploatacją w lokalach mieszkalnych. Dbałość o utrzymanie czystości, właściwego stanu sanitarnego w obiektach i urządzeniach komunalnych. Prowadzenie ksiąg technicznych, dokonywanie okresowych przeglądów technicznych obiektów komunalnych. Przygotowanie i rejestracja umów najmu lokali mieszkalnych, naliczanie czynszu, reprezentowanie interesów Gminy we wspólnotach mieszkaniowych. Prowadzenie rejestru osób ubiegających się o przydział lokalu mieszkalnego, analiza potrzeb mieszkaniowych na terenie Gminy, organizacja pracy społecznej komisji ds. mieszkaniowych. Protokolarne przyjmowanie i przekazywanie lokali mieszkalnych. Kontrola wpływu czynszu za lokale mieszkalne. Naliczanie opłaty za wodę odbiorcą indywidualnym i uspołecznionym. Nadzór nad prowadzonymi inwestycjami i bieżącym utrzymaniem sieci wodociągowo - kanalizacyjnej, sanitarnej oraz stacjami uzdatniania wody i przepompowniami w celu zapewnienia nieprzerwanej dostawy wody i odprowadzania ścieków. Nadzór nad przebiegiem i koordynacją prac w oczyszczalni ścieków. Przygotowanie projektów uchwał, materiałów, sprawozdań i analiz na sesję Rady oraz potrzeby Burmistrza. Realizacja zadań wynikających z uchwał Rady. Terminowe rozpatrywanie i załatwianie interpelacji radnych. Prowadzenie w zakresie swoich właściwości postępowań administracyjnych w indywidualnych sprawach oraz przygotowanie projektów decyzji, zarządzeń, umów i postanowień, projekty uchwał, porozumień, zarządzeń, regulaminów. Wykonywanie zadań wynikających z przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji. Znajomość przepisów prawnych dot. zakresu zadań własnego stanowiska pracy. Przygotowanie i przekazywanie zbioru dokumentów do archiwizacji. Sprawdzanie i rozliczanie faktur z zakresu prowadzonych spraw. Przestrzeganie dyscypliny budżetowej, oszczędne dysponowanie publicznymi środkami finansowymi. Samokontrola prawidłowości wykonywania własnej pracy w oparciu o obowiązujące przepisy prawa i obowiązki wynikające z zakresu czynności służbowych. Współpraca z księgowością UMG oraz ze Skarbnikiem Gminy w zakresie uzgodnień dot. opracowywania projektu budżetu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: Wykształcenie wyższe o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na tym stanowisku i 4-letni staż pracy, doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym - minimum 3 lata lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku, znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o gospodarce komunalnej, o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, o własności lokali, o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy, o ochronie danych osobowych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku, posiadanie obywatelstwa polskiego, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, nieposzlakowana opinia, posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku. Wymagania dodatkowe (fakultatywne): doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządowych, wiedza techniczna i doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa, zdolność analitycznego myślenia, samodzielność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i w zespole, rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, pracowitość, odpowiedzialność, dokładność, obowiązkowość, dyspozycyjność, odporność na stres, .znajomość obsługi powszechnie używanych aplikacji biurowych (min.: pakietu MS Office) oraz sprzętu biurowego. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: 1. praca administracyjno-biurowa z obsługą komputera, wykonywana w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Opatówek, Pl. Wolności 14, 62-860 Opatówek, 2 praca w wymiarze pełnego etatu, 3. zatrudnienie w ramach umowy o pracę, 4. podnoszenie kwalifikacji poprzez czynny udział w szkoleniach wewnętrznych oraz zewnętrznych, 5. planowany początek zatrudnienia: II kwartał 2025r; 6. szacowane wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników w Urzędzie Miejskim Gminy Opatówek oraz inne dodatkowe świadczenia przysługujące pracownikom samorządowym. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań określonych zakresem czynności. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Miejsce pracy na parterze budynku. Ograniczona możliwość poruszania się wózkiem inwalidzkim po budynku (brak windy oraz innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych).

Miejsce pracy:

Opatówek


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 800 do 9 000 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

PLAC WOLNOŚCI 14, 62-860 Opatówek, powiat: kaliski, woj: wielkopolskie


Dane kontaktowe:

Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Sylwia Matczak
62 761 80 80 wew.40


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: 21.03.2025, Godziny : 7.30-15.30


Wymagane dokumenty:

Oferty kandydatów na stanowisko pracy Kierownik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej muszą zawierać: 1. list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru, 2. CV opatrzone oświadczeniem kandydata Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE ) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UEL 119,s.1), ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1781.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2024r., poz. 1135), 3. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg. załączonego wzoru, 4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, 5. kopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu potwierdzających doświadczenie zawodowe, 6. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, 7. oświadczenie kandydata o następującej treści: oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielnie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego), 8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na wstępne badania lekarskie do lekarza medycyny pracy), 9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji (w załączeniu do ogłoszenia) 10. oświadczenie o zgodzie do przetwarzania danych osobowych do celów rekrutacji (klauzula RODO) wg. załączonego wzoru Dokumenty aplikacyjne winny być podpisane przez kandydata lub potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim Gminy w Opatówku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych: Wymagane dokumenty z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze - Kierownik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Miejskiego Gminy Opatówek, Pl. Wolności 14, I piętro, pokój nr 13, w godz. 8.00 - 16.00 w poniedziałki, 7.30 - 15.30 w pozostałe dni robocze, w zaklejonej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz numerem telefonu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21.03.2025r. (decyduje data wpływu dokumentów do urzędu). Dokumenty dostarczone po upływie w/w terminu nie będą rozpatrywane. Dokumenty wysłane przesyłką pocztową powinny być doręczone w powyższym terminie. Kandydaci spełniający wymagania niezbędne zostaną poinformowani telefonicznie o kolejnym etapie rekrutacji. Dodatkowe informacje: 1. oferty niekompletne lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (w przypadku przesyłki liczy się data wpływu do urzędu), 2. kandydaci spełniający wymagania niezbędne zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie rekrutacji; niniejsza informacja zostanie umieszczona w BIP Gminy Opatówek oraz na tablicy ogłoszeń urzędu, 3. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostaną wytypowani do zatrudnienia będą odesłane lub można będzie je odebrać osobiście w Urzędzie Miejskim Gminy Opatówek, w pokoju Nr 21, w ciągu 14 dni od dnia zakończenia procedury, 4. Burmistrz Gminy Opatówek zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania lub braku rozstrzygnięcia naboru, 5. dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 62 7618080, wew.40.

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu

Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379