Od lat znajdujemy się w pierwszej dziesiątce najlepszych pracodawców na świecie. Dostarczamy nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne, które wpływają na poprawę jakości życia milionów ludzi. Dołączając do Orange masz pewność, że Twoja praca ma znaczenie, a Twoje zaangażowanie zostanie nagrodzone.
Standard
- Umowa o pracę
- Rekrutacje wewnętrzne
- Nowoczesne środowisko pracy
- Programy rozwojowe i systemy szkoleń
- projektowanie i zarządzanie Customer Journey Pomoc Techniczna i użytkowanie pod kątem potrzeb klienta
- definiowanie kanałów kontaktów oraz standardu obsługi Klienta we wszystkich kanałach
- projektowanie, optymalizacja oraz zarządzanie zmianą w procesach
- podejmowanie działań doskonalących Customer Journey i procesy na podstawie analizy danych w systemach oraz informacji zwrotnej od klientów
- zarządzanie wprowadzaniem nowych produktów, udział w procesie TTM w zakresie pomocy technicznej i użytkowania
- monitorowanie i opiniowanie budżetu dla Customer Journey
- wyznaczanie kierunku rozwoju Customer Journey
do nas jeżeli
- dobrze czujesz się w obszarze Customer Journey
- posiadasz doświadczenie w definiowaniu procesów związanych z obsługą klienta w różnych kanałach oraz umiejętność kreowania jego doświadczeń
- doświadczałeś już kreowania i wdrażania strategii
- dobrze się czujesz w zakresie zarządzania projektami, w szczególności z partnerami zewnętrznymi Orange oraz w projektach cross-funkcyjnych
- doświadczyłeś już zarządzania zespołem
- brałeś udział w projektach cross-funkcyjnych
- metodyki kreowania procesów i procedur znasz nie tylko ze słyszenia
- lubisz poszukiwać trendy i benchmarki rynkowe z obszaru obsługi klienta
- posiadasz umiejętność analizy danych i nastawienie na działanie
- myślisz strategicznie
- komunikacja w języku angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu
- angażujesz się w to co robisz i jesteś proaktywny
- lubisz mieć wpływ i odważnie zmieniasz otaczający Cię świat
dla Ciebie
- Prywatną opiekę medyczną
- Realne wyzwania na co dzień
- Pracę w ciekawym zespole
- Kartę sportową bez limitów
- Szerokie możliwości rozwoju
o szczegóły
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.