Dla Naszego Klienta, lidera z branży TSL, aktualnie poszukujemy Kandydata/ki na stanowisko:
Kierownik Telemarketingu
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska:
- zarządzanie zespołem Telefonicznych Opiekunów Klienta,
- wyznaczanie celów i planowanie działań zapewniających realizowanie założonych planów sprzedażowych
- organizowanie pracy własnej oraz podległych pracowników,
- bieżący monitoring oraz nadzór nad pracą zespołu,
- raportowanie wyników, wyciąganie wniosków oraz składanie propozycji zmian i usprawnień,
- motywowanie oraz wspieranie pracowników.
Oczekiwania, jakie stawiamy wobec Kandydatów:
- doświadczenia w obszarze sprzedaży telefonicznej,
- znajomości procesów oraz narzędzi teleinformatycznych związanych z pracą w call center
- znajomości narzędzi motywacyjnych oraz umiejętność praktycznego planowania i egzekwowania postępów w pracy,
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne sprzyjające budowaniu relacji w zespole,
- wysokiego zorientowania na cel i efekt,
- nastawienia na kreatywne poszukiwanie rozwiązań
W zamian za zaangażowanie oraz wkład w realizację wyznaczonych celów oferujemy:
- stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę w systemie jednozmianowym - od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00,
- wyzwania, umożliwiające rozwój własnych kompetencji,
- pracę z rozpoznawalną marką,
- możliwość udziału w szkoleniach i konferencjach branżowych,
- dofinansowanie do zajęć sportowych i inne benefity.