General Property Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma zajmująca się zarządzaniem i techniczną obsługą nieruchomości komercyjnych zlokalizowanych na terenie całej Polski. Posiadamy szerokie doświadczenie w obsłudze technicznej obiektów biurowych, handlowych i magazynowych. Otrzymaliśmy nagrodę Gazele Biznesu za rok 2014 i 2015 dla najdynamiczniej rozwijających się firm oraz Diamenty Forbesa 2016. Zostaliśmy również laureatem Eurobuild Awards 2016 uzyskując tytuł Firmy Roku z Sektora Facility Management w Polsce.
Kierownik Techniczy Obiektu
Miejsce pracy: Warszawa
Kandydat na to stanowisko będzie odpowiedzialny za:
- Bieżącą współpracę z przedstawicielami Zleceniodawcy,
- Wykonywanie bieżących inwentaryzacji instalacji i urządzeń,
- Tworzenie i nadzór nad realizacją rocznego harmonogramu inspekcji i przeglądów dla urządzeń i instalacji obiektowych,
- Prowadzenie dokumentacji technicznej obiektu m.in. harmonogramu przeglądów instalacji i urządzeń, książek urządzeń, ksiąg rewizyjnych, prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego,
- Raportowanie z przebiegu i stanu projektu, według potrzeb Klienta.
- Stałą współpracę z zespołem technicznym oraz prowadzenie spraw administracyjno-technicznych zgodnie z określonymi procedurami,
- Udział i nadzór podczas okresowych przeglądów instalacji budynkowych
- Ofertowanie prac dodatkowych
- Zarządzanie zewnętrznymi serwisami technicznymi
- Utrzymanie relacji biznesowej z Klientem spółki
Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:
- Posiadać ukończone studia techniczne (kierunki techniczne, preferowane specjalizacje związane z branżą FM) oraz min. 3 lata praktyki zawodowej oraz doświadczenie w pracy na stanowiskach kierowniczych
- Posiadać doświadczenie w technicznym zarządzaniu nieruchomościami i obszarem Facility Management
- Posiadać zdolności pracy w zespole i z partnerami zewnętrznymi
- Posiadać wiedzę pozwalającą na przygotowaniu harmonogramu prac i przeglądów zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Posiadać doświadczenie w kierowaniu obsługą techniczną obiektu oraz zarządzaniu zespołem
- Posiadać doświadczenie w pracy z budżetem obsługiwanego kontraktu
- Posiadać znajomość instalacji technicznych w budynkach oraz automatyki budynkowej
- Posiadać umiejętności komunikacyjne na wysokim poziomie
- Mieć dobrą znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
- Mile widziane uprawnienia zawodowe - świadectwa kwalifikacji SEP gr 1, 2, 3.
Oferujemy:
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w profesjonalnym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Formę zatrudnienia dopasowaną do potrzeb Kandydata
- Wynagrodzenie adekwatne do stanowiska i umiejętności oraz udział w systemie prowizyjnym
- Niezbędne narzędzia pracy
- Pakiety medyczne, ubezpieczenia grupowe na życia, karty multi-sport