SGS jest światowym liderem w dziedzinie inspekcji, weryfikacji, testowania i certyfikacji. SGS jest firmą uznaną za wzór jakości i najwyższych standardów zawodowych. Zatrudnia 85.000 pracowników w sieci ponad 1.800 oddziałów i akredytowanych laboratoriów na całym świecie.
Aktualnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
w Laboratorium Badań Żywności
-
zarządzanie wdrożonymi systemami jakości w akredytowanym laboratorium badań żywności (PN-EN ISO 17025, DPL)
-
tworzenie, weryfikacja, wdrażanie i nadzorowanie dokumentacji, w wersji elektronicznej i papierowej, zgodnie z przyjętym systemem jakości
-
nadzór nad walidacją i rewalidacją metod badawczych
-
nadzór nad zamówieniami oraz serwisem wyposażenia badawczo-pomiarowego
-
udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych
-
merytoryczne wsparcie w zakresie analiz oraz prawodawstwa w obrębie wykonywanych analiz dla pozostałych działów w firmie
-
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
wykształcenie wyższe, preferowane: technologia żywności, chemia lub inne związane z bezpieczeństwem i jakością żywności
-
dobra znajomość języka angielskiego
-
doskonała organizacji pracy, skrupulatność i dokładność
-
umiejętność pracy w zespole
-
mile widziana będzie znajomość branży badań żywności
-
zatrudnienie w ramach umowy o pracę, w strukturze stabilnej międzynarodowej firmy będącej liderem na rynku światowym
-
atrakcyjne wynagrodzenie
-
bogaty pakiet socjalny, prywatną opiekę medyczną
-
przyjazną atmosferę pracy
-
możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych