Cel stanowiska: Realizacja usługi i zarządzania serwisem w zakresie technicznej obsługi obiektu. Dbałość o najwyższe standardy obsługi w celu zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu użytkowników obiektu.
- Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności,
- Benefity pozapłacowe (szkolenia, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa),
- Pracę dla międzynarodowej organizacji o szerokim zasięgu działania,
- Wyposażenie we wszelkie niezbędne narzędzia pracy,
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy.
- Zarządzanie procesem eksploatacji technicznej,
- Utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami Klienta,
- Współpraca z Najemcami oraz firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi technicznej,
- Nadzór nad usuwaniem awarii i prowadzeniem remontów, kontrola prac do wykonania w systemie obsługi zgłoszeń,
- Prowadzenie i nadzór procesu zgłoszeń usterek gwarancyjnych,
- Doświadczenia na stanowisku kierowniczym związanym z techniczną obsługą obiektów,
- Wykształcenie wyższe (inżynier),
- Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu obsługi technicznej nieruchomości,
- Doświadczenie w zarządzaniu Zespołem,
- Umiejętności delegowania zadań i motywowania Zespołu.
Poznaj
Dussmann Polska Sp.z o.o.
W Polsce istniejemy od 1993 roku, siedziba firmy mieści się w Warszawie, zaś lokalizacja obsługiwanych przez nas obiektów, obejmuje teren całej Polski.
Bogate doświadczenie w prowadzeniu działalności usługowej w branżach technicznego utrzymania nieruchomości, utrzymania czystości, żywienia zbiorowego i cateringu oraz ochrony osób i mienia, stawia nas w czołówce przedsiębiorców na rynku polskim w tej gamie usług i daje powody do optymistycznego spoglądania w przyszłość.
Najważniejszą sprawą w świadczonych przez nas usługach jest szeroko rozumiana jakość. Szczególny nacisk kładziemy na nowoczesne metody pracy, stosując najnowsze rozwiązania techniczno-organizacyjne, oparte na standardach światowych z uwzględnieniem specyfiki polskiego rynku.