Obszar działania: woj. mazowieckie
Miejsce pracy: Warszawa - Annopol
Forma współpracy: umowa o pracę
- Kompleksowa obsługa dotychczasowych oraz pozyskiwanie nowych Klientów;
- Negocjacje warunków handlowych kontraktów;
- Prowadzenie analiz rynku;
- Rozliczanie należności Klientów.
- Wykształcenie średnie lub wyższe (wykształcenie techniczne będzie dodatkowym atutem);
- Doświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą betonu towarowego lub pokrewna działalność będzie dodatkowym atutem;
- Znajomość branży i rynku betonu towarowego;
- Mile widziana dobra znajomość lokalnego rynku budowlanego;
- Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office;
- Mobilność i dyspozycyjność;
- Posiadanie ważnego prawa jazdy kat. B i praktyka w prowadzeniu samochodu.
- Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów;
- Orientacja na klienta i umiejętności budowania relacji;
- Samodzielność, inicjatywa i proaktywność w działaniu;
- Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy;
- Otwartość na zmiany i gotowość do podejmowania wyzwań;
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne;
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
-
Wynagrodzenie składające się na: wynagrodzenie zasadnicze i premię kwartalną uzależnioną od realizacji postawionych celów;
-
Adekwatne do stanowiska narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy;
-
Rozbudowany pakiet benefitów m.in.:
-
- prywatna opieka medyczna LuxMed dla Ciebie i Twojej rodziny;
- karty sportowe Fit Profit i możliwość uczestnictwa w Pracowniczych Klubach Sportowych;
- ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny;
- Dostęp do platformy My Benefit, która co roku zasilana jest środkami pieniężnymi przez Pracodawcę i na której możesz robić zakupy w preferencyjnych cenach;
- Dodatkowy dzień wolny z okazji Barbórki;
- Jeżeli jesteś Rodzicem umożliwiamy pracę w elastycznym czasie pracy a także gwarantujemy dodatkowy dzień wolny ekstra w celu sprawowania opieki nad pociechą. Dla świeżo upieczonych Rodziców finansujemy wyprawkę tzw. „becikowe” :).
- Dofinansowanie do okularów;
- Możliwość korzystania z auta służbowego do celów prywatnych;
- Programy szkoleniowe realizowane online i stacjonarnie;
-
Pracę w zespole, gdzie liczy się wzajemny szacunek i dobra atmosfera;
-
Pracę w miejscu dbającym o bezpieczeństwo i zdrowie każdego pracownika - BHP to nasz priorytet !
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania