Obszar działania: woj. zachodniopomorskie
Biuro operacyjne: do ustalenia
Forma współpracy: umowa o pracę
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych w powierzonym obszarze;
- Opracowywanie i prezentacja oferty;
- Doradztwo sprzedażowe i techniczne dla klientów;
- Negocjacje oraz finalizowanie umów sprzedaży;
- Nadzór nad realizacją umów;
- Nawiązywanie i budowanie relacji z klientami celu utrzymywania długofalowej współpracy;
- Monitorowanie i analiza rynku (aktualnych i planowanych projektów budowlanych, potencjalnych klientów, poczynań konkurencji);
- Minimalizacja poziomu należności od pozyskanych i obsługiwanych klientów;
- Efektywna współpraca z innymi pionami firmy w celu realizacji założonych wyników finansowych.
- Wykształcenie średnie lub wyższe (wykształcenie techniczne będzie dodatkowym atutem);
- Doświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą betonu towarowego lub pokrewna działalność będzie dodatkowym atutem;
- Znajomość branży i rynku betonu towarowego;
- Mile widziana dobra znajomość lokalnego rynku inwestycyjnego;
- Doświadczenie w sprzedaży B2B;
- Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office;
- Mobilność i dyspozycyjność;
- Posiadanie ważnego prawa jazdy kat. B i praktyka w prowadzeniu samochodu.
- Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów;
- Orientacja na klienta i umiejętności budowania relacji;
- Samodzielność, inicjatywa i proaktywność w działaniu;
- Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy;
- Otwartość na zmiany i gotowość do podejmowania wyzwań;
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne;
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
- Konkurencyjne wynagrodzenie, na które składa się wynagrodzenie zasadnicze + premie kwartalne;
- Rozbudowany pakiet benefitów m.in. prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny, karty sportowe, dostęp do platformy My Benefit, dzień wolny z okazji Barbórki etc.;
- Programy szkoleniowe dla pracowników;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę- docelowo umowa na czas nieokreślony;
- Przejrzysty proces rekrutacji;
- Pracę w przyjaznym zespole, w którym ceni się twórcze myślenie, dzielenie się wiedzą i doświadczeniami;
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu;
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania