Kierownik Stoiska
Miejsce pracy: Gdynia
Do Twoich głównych zadań będzie należało:
- zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi
- zarządzanie procesem sprzedaży, dbałość o ekspozycję, jakość i dostępność towaru
- profesjonalna obsługa i budowanie relacji z klientami
- realizowanie wyznaczonych celów biznesowych
- organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu
- współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO jako firmy przyjaznej klientowi
- stosowanie się do wymagań firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
Nasze oczekiwania:
- entuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy z klientem
- minimum średnie wykształcenie
- doświadczenie w pracy w sprzedaży, obsłudze klienta
- minimum 2-letnie doświadczenie w organizowaniu pracy zespołu
- rzetelność i uczciwość oraz otwartość na zmiany
- dobra znajomość programów MS Office (szczególnie Excel)
- co najmniej podstawowa znajomość języka angielskiego
- gotowość do pracy fizycznej
- dyspozycyjność (praca zmianowa również w porze nocnej i w weekendy)
Mamy Ci do zaoferowania:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz atrakcyjny system premiowy
- samodzielność, możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie do posiłków w stołówce pracowniczej, pakiet prywatnej opieki medycznej, zniżki na zakupy w MAKRO)
Poznaj
MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
Dlaczego warto?
MAKRO jest częścią METRO Group, jednego z największych na świecie koncernów handlowych, oferuje swoim Klientom produkty najwyższej jakości po możliwie najniższych cenach. Jesteśmy najnowocześniejszą, samoobsługową hurtownią dla przedsiębiorców i ludzi biznesu.
Proces rekrutacji
- Krok Analiza CV
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Podpisanie umowy