KS SPORT to dynamiczna polska firma, działająca w branży fashion od 2008 roku. W naszej ofercie znajdziesz najwyższej jakości produkty uznanych marek tj. Puma, Nike, Reebok, Adidas, 4F, Asics, New Balance. Nasza sieć sprzedaży to już niemal 60 salonów sklepowych w całej Polsce. Stale się rozwijamy i dlatego poszukujemy entuzjastycznych osób, które chcą wzbogacać swoje doświadczenie zawodowe i budować razem z nami siłę KS SPORT.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik Sprzedaży
Miejsce pracy: Malbork
Branża odzieżowa
Obszar – cała Polska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- realizacja polityki w zakresie zarządzania sprzedażą w sieci sklepów,
- zarządzanie zespołem Regionalnych Kierowników Sprzedaży oraz podległymi punktami sprzedaży poprzez wyznaczanie i nadzór nad realizacją celów sprzedażowych,
- kontrola i analiza wyników sprzedaży, dążenie do maksymalizacji sprzedaży, odpowiedzialność za wyniki sprzedaży w określonym regionie kraju,
- odpowiedzialność za ekspansję, nadzór nad otwarciami kolejnych salonów,
- odpowiedzialność za realizację budżetu i optymalizację kosztów regionu,
- wizyty kontrolne w podległych punktach sprzedaży,
- diagnozowanie przyczyn występujących problemów, usprawnianie procesów i podejmowanie działań mających na celu prawidłowe funkcjonowanie regionu,
- realizacja polityki personalnej w podległym regionie,
- wprowadzanie usprawnień, zarządzanie zmianą, implementacja nowych pomysłów,
- motywowanie, szkolenia, wprowadzanie wysokich standardów obsługi klienta,
- dbanie o ciągły rozwój zespołów oraz osiąganie założonych celów,
- odpowiedzialność za komunikację i przepływ informacji w regionie,
- administracja bieżącymi zadaniami i projektami w pionie sprzedaży,
- organizacja spotkań zespołu; dbałość o standardy sieci i wizerunek firmy,
- ścisłą współpraca i raportowanie do Dyrektora Sprzedaży.
Od Kandydatów oczekujemy spełnienia następujących wymagań:
- minimum 5-letnie doświadczenie w sprzedaży detalicznej (mile widziana branża odzieżowa),
- przynajmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu kadrą managerską średniego szczebla,
- wykształcenie wyższe,
- praktyczna wiedza z zakresu zarzadzania sprzedażą, prawa pracy,
- doświadczenie we wprowadzaniu zmian organizacyjnych w dużych zespołach,
- orientacja biznesowa, zdolności analityczne,
- osobowość lidera, dojrzałość, inteligencja społeczna,
- zorganizowanie, gotowość do wyjazdów służbowych,
- prawo jazdy kat. B,
- biegła znajomość obsługi pakietu Office.
Gwarantujemy:
- pracę w perspektywicznej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
- atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- angażujące i ciekawe zadania na stanowisku,
- wyjątkowe środowisko pracy (atmosfera, zespół pracowników, narzędzia pracy, benefity),
- realny wpływ na kierunek rozwoju firmy, możliwość kształtowania polityki zarządzania sprzedażą,
- kompleksowe wdrożenie.
- Rabaty pracownicze
- Prywatna opieka medyczna
- Karta Kultura&Sport
- Ubezpieczenie grupowe PZU
- Eventy integracyjne
Branża odzieżowa
Obszar – cała Polska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- realizacja polityki w zakresie zarządzania sprzedażą w sieci sklepów,
- zarządzanie zespołem Regionalnych Kierowników Sprzedaży oraz podległymi punktami sprzedaży poprzez wyznaczanie i nadzór nad realizacją celów sprzedażowych,
- kontrola i analiza wyników sprzedaży, dążenie do maksymalizacji sprzedaży, odpowiedzialność za wyniki sprzedaży w określonym regionie kraju,
- odpowiedzialność za ekspansję, nadzór nad otwarciami kolejnych salonów,
- odpowiedzialność za realizację budżetu i optymalizację kosztów regionu,
- wizyty kontrolne w podległych punktach sprzedaży,
- diagnozowanie przyczyn występujących problemów, usprawnianie procesów i podejmowanie działań mających na celu prawidłowe funkcjonowanie regionu,
- realizacja polityki personalnej w podległym regionie,
- wprowadzanie usprawnień, zarządzanie zmianą, implementacja nowych pomysłów,
- motywowanie, szkolenia, wprowadzanie wysokich standardów obsługi klienta,
- dbanie o ciągły rozwój zespołów oraz osiąganie założonych celów,
- odpowiedzialność za komunikację i przepływ informacji w regionie,
- administracja bieżącymi zadaniami i projektami w pionie sprzedaży,
- organizacja spotkań zespołu; dbałość o standardy sieci i wizerunek firmy,
- ścisłą współpraca i raportowanie do Dyrektora Sprzedaży.
Od Kandydatów oczekujemy spełnienia następujących wymagań:
- minimum 5-letnie doświadczenie w sprzedaży detalicznej (mile widziana branża odzieżowa),
- przynajmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu kadrą managerską średniego szczebla,
- wykształcenie wyższe,
- praktyczna wiedza z zakresu zarzadzania sprzedażą, prawa pracy,
- doświadczenie we wprowadzaniu zmian organizacyjnych w dużych zespołach,
- orientacja biznesowa, zdolności analityczne,
- osobowość lidera, dojrzałość, inteligencja społeczna,
- zorganizowanie, gotowość do wyjazdów służbowych,
- prawo jazdy kat. B,
- biegła znajomość obsługi pakietu Office.
Gwarantujemy:
- pracę w perspektywicznej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
- atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- angażujące i ciekawe zadania na stanowisku,
- wyjątkowe środowisko pracy (atmosfera, zespół pracowników, narzędzia pracy, benefity),
- realny wpływ na kierunek rozwoju firmy, możliwość kształtowania polityki zarządzania sprzedażą,
- kompleksowe wdrożenie.
- Rabaty pracownicze
- Prywatna opieka medyczna
- Karta Kultura&Sport
- Ubezpieczenie grupowe PZU
- Eventy integracyjne