- Koordynowanie i wsparcie sprzedaży samochodów oraz produktów finansowych i ubezpieczeniowych w sieci dealerskiej.
- Realizacja celów sprzedażowych i współtworzenie planów sprzedażowych dla dealerów.
- Monitorowanie standardów sprzedaży i inicjowanie działań promocyjnych.
- Kreowanie i wdrażanie strategii marketingowych.
- Współpraca i wsparcie dla dealerów w zakresie polityki kadrowej i handlowej.
- Analiza wyników sprzedażowych (KPI) i regularne odwiedziny dealerów.
- Doskonałe umiejętności zarządzania, w tym doświadczenie w branży motoryzacyjnej preferowane.
- Gotowość do częstych podróży służbowych.
- Umiejętności analizy rynku, negocjacji oraz koordynowania wielu zadań.
- Doskonała komunikacja i zdolności budowania relacji.
- Biegłość w obsłudze pakietu Office i umiejętności coachingowe.
- Znajomość języka angielskiego oraz prawo jazdy kat. B są dodatkowymi atutami.
- Kluczową rolę w rozwoju biznesu na rynku polskim.
- System premiowy oparty o wyniki.
- Umowę cywilnoprawną (B2B).
- Niezbędne narzędzia pracy.
Poznaj
Asian Automotive Distribution Center
Grupa AADC specjalizuje się w imporcie i dystrybucji samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych oraz motocykli z krajów Azji, takich jak Korea i Chiny, na rynek polski oraz do innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej.
Naszym celem strategicznym jest uzyskanie pozycji lidera w dystrybucji nowoczesnych rozwiązań motoryzacyjnych w powyższych segmentach. Kierując się pasją do motoryzacji oraz wieloletnim doświadczeniem w imporcie i dystrybucji pojazdów mechanicznych, dostarczamy naszym klientom produkty i usługi najwyższej jakości, z zachowaniem konkurencyjnych cen. Długofalowa strategia AADC opiera się na ciągłym rozwoju, wdrażaniu innowacyjnych modeli biznesowych oraz dostosowywaniu usług do dynamicznie zmieniających się potrzeb rynku. Bogate doświadczenie oraz spuścizna Grupy Kapitałowej Polmozbyt PTH, stanowią solidne fundamenty naszych sukcesów. Asian Automotive Distribution Center (AADC) to prężnie rozwijająca się spółka, wywodząca się z Grupy PTH Holding, jednego z największych i najbardziej wszechstronnych podmiotów na polskim rynku motoryzacyjnym. Powstanie AADC jest wynikiem strategicznego rozwoju Grupy PTH, która, odpowiadając na rosnące zainteresowanie azjatyckimi markami samochodów w Polsce, zainwestowała w specjalistyczną jednostkę odpowiedzialną za import, dystrybucję oraz rozwój sieci sprzedaży pojazdów z tego regionu.