Dewiza FIRMY:
Wartości, jakimi kierujemy się jako firma odzwierciedlają nasz sposób myślenia w odniesieniu do naszych Klientów, Partnerów, a także Współpracowników. Nasza filozofia działania wynika z triady: szacunku, odpowiedzialności i partnerstwa. Nawiązując współpracę z nami gwarantujemy bezpieczeństwo i pełny profesjonalizm.
Nasza organizacja, ludzie i zasoby pracują w oparciu o tzw. design thinking.
Podejście to integruje 3 wymiary: potrzeby i atrakcyjność z punktu widzenia człowieka/klienta (desirability), możliwości technologiczne/zasoby (feasibility) oraz ekonomiczne uzasadnienie przedsięwzięcia (viability).
Design Thinking pozwala nam każdego dnia doskonalić naszą ofertę na każdym jej etapie.
GŁÓWNA DZIAŁALNOŚĆ:
Oferujemy rozwiązania nie tylko dla dużych firm, ale również przedsiębiorstw średnich i małych. Rozbudowane systemy zarządzania transportem oraz relacjami z Klientem pozwalają nam dostosować daną usługę do indywidualnych wymagań i oczekiwań.
Naszym Klientem jest czterogwiazdkowy obiekt hotelarski mieszczący się w centrum miasta, który wyróżnia się dogodną lokalizacją, pyszną kuchnią, dużą dostępnością sal konferencyjnych i komfortowymi pokojami. W obiekcie panuje rodzinna atmosfera i nastawienie na komfort Gości.
Dbając o każdy szczegół działalności obiektu, powiększamy Zespół i obecnie poszukujemy:
Na stanowisku Kierownika Sprzedaży i Marketingu odpowiedzialny będziesz za:
- organizację pracy podległego Zespołu,
- motywowanie,
- wyznaczanie i kontrolowanie zadań,
- opracowywanie strategii i taktyki działania,
- ustalanie budżetów,
- pracę na wskaźnikach KPI,
- sporządzanie raportów, zestawień i analiz,
- przeprowadzanie rozmów i negocjacji na potrzeby handlowe i marketingowe,
- aktywne uczestnictwo w imprezach promocyjnych i wyjazdach biznesowych,
- rekrutacje i wdrożenia nowych pracowników.
- umiejętność zarządzania personelem,
- znajomość branży hotelarskiej,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- prawo jazdy kat. B,
- komunikatywność,
- kreatywność,
- umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych i pozyskiwania partnerów biznesowych,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- samodzielność i konsekwencja w wykonywanej pracy.
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- premie i dodatki zależne od wyników indywidualnych i podległego zespołu,
- niezbędne narzędzia do pracy laptop, telefon,
- posiłki,
- preferowane warunki noclegów i imprez okolicznościowych,
- szkolenia,
- wyjazdy integracyjne,
- możliwości rozwoju i awansu,
- zatrudnienie w branży hotelarskiej.