W Alshaya, hasło „nasz sukces tworzą nasi ludzie” nie jest pustym sloganem. Alshaya jest międzynarodową organizacją skupioną wokół idei dotyczącej piękna człowieka. Jeśli słowa Fashion i Health & Beauty, mają dla Ciebie głębsze znaczenie, to znaczy, że myślisz o biznesie tak samo, jak my.
Alshaya posiada sieć sklepów znanych, prestiżowych brandów:
Victoria's Secret, THE BODY SHOP, MAC, Bath & Body Works
Victoria’s Secret nie jest po prostu marką. Victoria’s Secret jest opowieścią o pasji do piękna. Piękna uchwyconego w każdym najdrobniejszym detalu. Naszą filozofią jest napisanie indywidualnej historii dla każdego naszego Klienta.
Do sklepu Victoria’s Secret w C.H. Arkadia poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Do Twoich obowiązków będzie należeć:
- Zapewnienie sprawnego przepływu dokumentów pomiędzy sklepem a biurem;
- Rejestrowanie i archiwizacja dokumentów personalnych oraz księgowych;
- Przygotowywanie raportów kasowych i zestawień dla biura;
- Aktywna sprzedaż i utrzymanie najwyższego poziomu obsługi klienta na sali sprzedaży
- Kompleksowe zarządzanie podległym zespołem- motywowanie i dbanie o rozwój zawodowy pracowników;
- Ścisła współpraca z Zastępcą Dyrektora Sklepu ds. Operacyjnych.
- Dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny;
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w branży retail;
- Umiejętność układania grafików oraz wprowadzania zmian także w sytuacjach nagłych i wyjątkowych;
- Bardzo dobra umiejętność obsługi kasy fiskalnej;
- Radzenie sobie w sytuacjach stresowych i w pracy pod presją czasu;
- Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, skrupulatność oraz nastawienie na realizację celów;
- Umiejętność analizy raportów sprzedaży oraz jakości obsługi klienta.
- Kartę zniżkową na zakupy we wszystkich naszych markach na terenie Polski;
- Stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę;
- Szeroki pakiet szkoleń oraz możliwość rozwoju;
- Pakiet opieki medycznej.