Szukasz trampoliny do kariery?
Bądź in! Wypłyń na głębokie światłowody
w dziale sprzedaży jako...
Kierownik Sprzedaży ds. klienta biznesowego SOHO
(Small Office/Home Office)
Miejsce pracy: Poznań (okolice), Wysogotowo (pow. poznański)
Poszukujemy Managera mającego doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej z Klientem Biznesowym SOHO (Small Office/Home Office) do zaopiekowania się istniejącym zespołem aktywnych Przedstawicieli Handlowych na terenie Poznania i Wielkopolski. Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży usług takich jak finanse, energia, ubezpieczenia, telekomunikacja i pokrewne pozwolą Ci z łatwością objąć to stanowisko.
Czym będziesz się zajmować?
- zarządzaniem grupą terenowych Przedstawicieli Handlowych oraz Partnerów, w tym:
- rekrutacją przy wsparciu Działu HR
- szkoleniem i wdrażaniem nowych pracowników
- monitorowaniem pracy
- wyznaczaniem celów sprzedażowych w podziale na Handlowców oraz celów dziennych
- kontrolowaniem działań Handlowców
- pracą w terenie z Handlowcami
- rozliczaniem premii sprzedażowej
- wsparciem Handlowców w negocjacjach oraz w przygotowywaniu ofert handlowych
- odpowiedzialnością za realizację przez zespół założonych celów sprzedażowych
- analizowaniem rezultatów sprzedaży, proponowaniem i wdrażaniem nowych usprawnień mających na celu zwiększenie efektywności działań sprzedażowych
- monitoringiem lokalnego rynku usług telekomunikacyjnych
- współpracą z Działem Technicznym
To praca właśnie dla Ciebie, jeśli:
- posiadasz doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu kilkunastoosobowym zespołem sprzedażowym (mile widziane osoby z doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą bezpośrednią do klienta indywidualnego i / lub biznesowego)
- posiadasz umiejętność budowania oraz utrzymania długotrwałych i partnerskich relacji biznesowych
- posiadasz umiejętność planowania efektywnej sprzedaży oraz umiejętność wyciągania wniosków ze sprzedaży i poszukiwania nowych możliwości sprzedażowych
- wiesz, jak motywować i rozwijać zespół i skutecznie to robisz
- masz wysoką motywację ukierunkowaną na realizację zadań i osiąganie założonych celów
- potrafisz zaangażować zespół w realizację ambitnych celów sprzedażowych
- posiadasz zdolności analityczne oraz umiejętność przygotowywania i analizowania raportów sprzedażowych (niezbędna dobra znajomość pakietu MS Office – Excel)
- doskonale organizujesz własny czas pracy oraz czas pracy podległego zespołu
- jesteś komunikatywny, masz pozytywną energię do pracy i umiesz szybko reagować
Dlaczego warto do nas dołączyć?
- dołączasz do struktur niekwestionowanego lidera usług multimedialnych i telekomunikacyjnych w Wielkopolsce – od ponad 20 lat dostarczamy mieszkańcom województwa usługi cieszące się uznaniem i renomą
- oferujemy Ci stabilne zatrudnienie z umową o pracę bezpośrednio z INEA
- otrzymujesz atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i premii managerskiej
- do swojej dyspozycji masz samochód służbowy, laptop i telefon komórkowy
- bierzesz udział w cyklu szkoleń rozwijających kompetencje managerskie
- pracujesz w nowoczesnej przestrzeni biurowej wyposażonej w doskonałe zaplecze socjalne
- korzystasz z szerokiego programu świadczeń dla Pracowników: usługi INEA, rozbudowany program opieki medycznej (z możliwością rozszerzenia na rodzinę i opiekę dentystyczną), dofinansowanie do przedszkola i żłobka, kafeteria myBenefit, bezpłatny kurs języka angielskiego, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie wczasów, bony świąteczne
- dajemy Ci poczuć świetną atmosferę zachęcającą do związania się z nami na dłużej