Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
- przeprowadzenie procesu zakupowego na potrzeby kontraktu: wysyłanie zapytań, kontakt z dostawcą, negocjacje cenowe, zamówienie i realizacja dostaw, realizacja bieżących zapotrzebowań i zamówień wynikłych z codziennych działań na budowie,
- wysyłanie zapytań ofertowych , zbieranie ofert Podwykonawców, Usługodawców, negocjowanie warunków współpracy, przygotowywanie Umów Podwykonawczych,
- tworzenie zestawień ofert, propozycji podzleceń, tabel porównawczych i innych dokumentów wspomagających analizę otrzymanych ofert,
- realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego lub dyrekcję kontraktu.
- wykształcenia wyższego; mile widziany kierunek budowlany (ew. ekonomiczny),
- minimum 2 letnie doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z zakupami lub logistyką (preferowane w branży budowlanej , drogowej),
- biegła obsługa pakietu MS Office, mile widziana znajomość SAP,
- znajomość rynku w zakresie materiałów budowlanych i wykonawstwa,
- samodzielność w realizowaniu zadań,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych oraz pracy pod presją czasu,
- kreatywność,
- doskonała organizacja czasu pracy,
- prawo jazdy kat B,
- możliwość pracy w delegacji.
- stabilne zatrudnienie w grupie kapitałowej posiadającej ugruntowaną pozycję w Polsce na rynku budowlanym,
- atrakcyjne warunki zatrudnienia adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności,
- możliwość rozwoju zawodowego oraz niezbędne narzędzia pracy.