MAK-CHEMIA jest siecią sklepów oferujących materiały budowlane i chemię gospodarczą operującą na terenie Polski północnej.
Poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko:
Kierownik Sklepu
Miejsce pracy: Elbląg
Zadania:
- koordynowanie i organizowanie pracy sklepu,
- zarządzanie zespołem wdrażanie, motywowanie i zapewnianie rozwoju,
- dbanie o zatowarowanie sklepu,
- nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych,
- aktywny udział w procesie sprzedaży oraz dbałość o profesjonalną obsługę klienta,
- nadzór i realizacja przyjętej polityki ekspozycji towaru i oznaczeń cenowych,
- monitorowanie wskaźników handlowych, w szczególności takich jak: zaawansowanie realizacji planu sprzedaży oraz marży, rotacja towarów handlowych, wiekowanie i wielkości zapasów handlowych, wyników osiąganych dla poszczególnych grup produktowych lub asortymentowych, spływu należności, udziału w obrocie należności przeterminowanych, realizacji planów zakupowych oraz działań podejmowanych przy współpracy z dostawcami,
- współpraca z kierownikami poszczególnych punktów handlowych, kupcami, personelem finansowo-księgowym oraz służbami handlowymi dostawców Spółki w celu sprawnej realizacji celów,
- negocjacje z klientami i dostawcami w celu optymalizacji warunków handlowych oraz nadzór nad ich realizacją w tym wspólnych działań marketingowych i sprzedażowych,
- inicjowanie i kontrola działań zapewniających sprzedaż,
- zapewnienie zysku poprzez kontrolę kosztów i zapobieganie stratom.
- wykształcenie minimum średnie,
- minimum 4-letnie doświadczenie poparte sukcesami w branży DIY,
- minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym,
- biegłość w posługiwaniu się pakietem MS Office,
- wiedza na temat rynku, marketingu, zachowań konsumenckich i mechanizmów promocyjnych.
Oczekujemy:
- doświadczenia w kierowaniu kilkunastoosobowym zespołem,
- doświadczenie w sprzedaży detalicznej sektora DIY,
- umiejętności ustalania priorytetów w zależności od potrzeb,
- umiejętności planowania i radzenia sobie z wieloma zadaniami jednocześnie,
- rozwiniętych zdolności sprzedażowych i umiejętności zarządzania biznesem z uwzględnieniem aktualnych trendów,
- umiejętności organizowania i planowania pracy, zorientowania na wyniki,
- zdolności przywódczych, odpowiedzialności, uczciwości i samodzielności,
- entuzjazmu i dynamiki w działaniu.
- Umowę o pracę na pełny etat.
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.