Jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą sprzedającą artykuły niespożywcze w Europie, a nasi pracownicy odgrywają kluczową rolę w umożliwianiu nam tego rozwoju.
Praca w Action to praca zorientowana na klienta, u stabilnego finansowo i solidnego pracodawcy. Nasze umiejętności działania i bycie praktycznym przynosi rezultaty.
Dzięki prostocie odnosimy sukcesy.
Praca zespołowa i szacunek sprawiają, że atmosfera w codziennej pracy jest świetna, a nasi ludzie są dumni i zaangażowani. Oferujemy wiele możliwości rozwoju, elastyczne godziny pracy, uczciwe wynagrodzenie oraz benefity. Action oferuje bezpieczne środowisko pracy, poświęcamy dla siebie czas, w Action jesteście doceniani i możecie być tym, kim jesteście.
- zarządzanie podległym zespołem pracowników: rekrutacja, szkolenie, motywowanie
- nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych oraz standardów ekspozycji towarów
- koordynacja pracy sklepu
- aktywny udział w procesie sprzedaży oraz dbałość o profesjonalną obsługę klienta
- dbanie o dobry wizerunek sklepu oraz standardy sieci
- doświadczenia w zarządzaniu i kierowaniu kilkunasto osobowym zespołem
- umiejętności organizowania i planowania pracy, zorientowania na wyniki
- zdolności przywódczych, odpowiedzialności, uczciwości i samodzielności
- entuzjazmu i dynamiki w działaniu
- dodatkowym atutem będzie komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
- ciekawą pracę w przyjaznej atmosferze
- bezpłatną opiekę medyczną
- 26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenie
- rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action
- elastyczny czas pracy
- profesjonalny system szkoleń
- możliwość rozwoju i awansu zawodowego