W tych trudnych czasach przykłada się dodatkową wagę do stabilności pracy oraz bezpieczeństwa. Zwłaszcza w takiej branży jak nasza - która sprawia, że mimo pandemii, nasi klienci mogą czuć się komfortowo w codziennych sytuacjach oraz nie muszą martwić się zepsutym sprzętem. Właśnie dlatego proponujemy STABILNE, PEWNE zatrudnienie - dołącz do nas i PRACUJ BEZPIECZNIE!
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Kierownik Sklepu
Miejsce pracy: Zduńska Wola
, Łaska 29
Co dokładnie będzie należeć do zakresu Twoich obowiązków?
- odpowiedzialność za zarządzanie sklepem jak własnym biznesem
- realizacja założonych planów sprzedażowych oraz wyznaczonych zadań operacyjnych
- zarządzanie i koordynowanie pracy całego sklepu oraz zespołu Doradców
- aktywna sprzedaż oraz weryfikacja wykonania założonego planu dziennego, miesięcznego i kwartalnego
- dbanie o wizerunek sklepu zgodnego z obowiązującymi standardami
- przydzielanie zadań oraz przeprowadzanie odpraw zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie
- monitorowanie działań podległych pracowników oraz motywowanie ich do osiągania coraz to lepszych wyników sprzedażowych
Jeśli:
- potrafisz zarządzać sklepem jak swoim biznesem i sprawia Ci to satysfakcję
- jesteś Menadżerem z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem popartym sukcesami
- wyzwania działają na Ciebie motywująco i dążysz do ich realizacji mimo pojawiających się trudności
- praca z ludźmi to Twój żywioł, a kontakt z Klientem i zarządzanie zespołem nakręca Cię do działania
- jesteś samodzielnym Menadżerem, który ma głowę pełną pomysłów i doskonale organizuje pracę swoją i swojego zespołu
- jesteś zmotywowany, nie umiesz „usiedzieć w jednym miejscu” i zarażasz swoim pozytywnym podejściem cały swój zespół :)
nie wahaj się – APLIKUJ!
Oferujemy:
- Umowa o pracę
- Atrakcyjny system premiowy
- Konkursy sprzedażowe
- Biblioteka wewnętrzna
- Szkolenia wewnętrzne
- Rabaty pracownicze
- Pakiet benefitów
- Możliwość rozwoju zawodowego
Co dokładnie będzie należeć do zakresu Twoich obowiązków?
- odpowiedzialność za zarządzanie sklepem jak własnym biznesem
- realizacja założonych planów sprzedażowych oraz wyznaczonych zadań operacyjnych
- zarządzanie i koordynowanie pracy całego sklepu oraz zespołu Doradców
- aktywna sprzedaż oraz weryfikacja wykonania założonego planu dziennego, miesięcznego i kwartalnego
- dbanie o wizerunek sklepu zgodnego z obowiązującymi standardami
- przydzielanie zadań oraz przeprowadzanie odpraw zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie
- monitorowanie działań podległych pracowników oraz motywowanie ich do osiągania coraz to lepszych wyników sprzedażowych
Jeśli:
- potrafisz zarządzać sklepem jak swoim biznesem i sprawia Ci to satysfakcję
- jesteś Menadżerem z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem popartym sukcesami
- wyzwania działają na Ciebie motywująco i dążysz do ich realizacji mimo pojawiających się trudności
- praca z ludźmi to Twój żywioł, a kontakt z Klientem i zarządzanie zespołem nakręca Cię do działania
- jesteś samodzielnym Menadżerem, który ma głowę pełną pomysłów i doskonale organizuje pracę swoją i swojego zespołu
- jesteś zmotywowany, nie umiesz „usiedzieć w jednym miejscu” i zarażasz swoim pozytywnym podejściem cały swój zespół :)
nie wahaj się – APLIKUJ!
Oferujemy:
- Umowa o pracę
- Atrakcyjny system premiowy
- Konkursy sprzedażowe
- Biblioteka wewnętrzna
- Szkolenia wewnętrzne
- Rabaty pracownicze
- Pakiet benefitów
- Możliwość rozwoju zawodowego