„Możliwość otwierania nowego sklepu i zaczynania wszystkiego od zera, to dla mnie wspaniałe wyzwanie.” Iida, Kierownik Sklepu, Masku, Finland.
Masz ochotę na pozytywną zmianę?
Lubisz wyzwania, dzień pracy wypełniony obowiązkami i pracę w szybkim tempie?
Przyłącz się do nas.
W JYSK wierzymy, że osobowość i postawa lidera zespołu wpływa na atmosferę i jakość pracy załogi. Szukamy więc osób o entuzjastycznym nastawieniu, aktywnych, umiejących swoją energią zarazić grupę pracowników tak, aby zespołowo osiągać założone cele – podnoszenie sprzedaży, perfekcyjną obsługę klienta i sprawne zarządzanie jednostką handlową.
Codzienne zadania i obowiązki:
- Odpowiedzialność za sklep, sprzedaż i obsługę klienta,
- Efektywna współpraca z załogą,
- Planowanie, wyznaczanie priorytetów i sprawdzania efektów pracy załogi,
- Przestrzeganie konceptów JYSK w celu zapewnienia standardów obsługi, zatowarowania i wyglądu sklepu,
- Modelowe prezentowanie wartości JYSK: kupiec, kolega i duch firmy
- Wspieranie członków załogi podczas wykonywania codziennych zadań np. przyjęcia towaru, zarządzania magazynem czy obsługi klienta.
Nasze oczekiwania wobec Ciebie:
- Podejmujesz działania, kiedy sytuacja tego wymaga,
- Podnosisz poziom sprzedaży poprzez fachową obsługę klienta,
- Wyznaczone cele osiągasz dzięki analitycznym, proaktywnym i zdecydowanym działaniom oraz umiejętnemu podejmowaniu decyzji,
- Dostrzegasz i w pełni wykorzystujesz potencjał swojej załogi, z łatwością porozumiewasz się z kolegami w pracy i klientami,
- W efektywny sposób planujesz, wyznaczasz priorytety i pracujesz z budżetem, celami i kosztami
- Widzisz zagadnienia w szerokiej perspektywie nie pomijając jednak szczegółów,
- Pracowałeś na podobnym stanowisku w firmie o koncepcji zbliżonej do JYSK – posiadasz odpowiednie doświadczenie.