- działalność gospodarcza lub gotowość do jej założenia (możesz to zrobić dopiero po szkoleniu)
- łatwość pracy z komputerem i w środowisku mobilnym
- umiejętność budowania zespołu i zarządzania jego pracą
- kompetencje związane z wysokiej jakości obsługą klienta
- zaangażowanie i aktywne, przedsiębiorcze podejście do sprzedaży
- obsługa kasy fiskalnej i doświadczenie w prowadzeniu sklepu - mile widziane :-)
- gotowy do otwarcia, w pełni wyposażony i zatowarowany sklep Inmedio w atrakcyjnej lokalizacji
- brak wkładu własnego – zabezpieczeniem umowy jest kaucja zwrotna
- brak kosztów związanych z lokalem (czynsz, prąd i in.) oraz zatowarowaniem (to my je pokrywamy)
- szkolenia stacjonarne i online na start i w trakcie prowadzenia sklepu
- stałe marketingowe, merytoryczne i techniczne wsparcie Lagardère Travel Retail w Polsce - międzynarodowej grupy z portfolio blisko 40 brandów i 25-letnim doświadczeniem w działalności na polskim rynku
- dostęp do nowoczesnych narzędzi ułatwiających prowadzenie biznesu
- długofalową, stabilną współpracę (umowa na czas nieokreślony)
- przychody, na które masz realny wpływ, oparte na systemie prowizyjnym z gwarantowaną podstawą
- możliwość skorzystania na preferencyjnych warunkach z prywatnej opieki medycznej w Medicover oraz z karty sportowej Multisport Plus
- zniżki na produkty w sklepach, kawiarniach oraz restauracjach prowadzonych przez Lagardère Travel Retail w Polsce (m.in. So Coffee, 1Minute Smacznego! Relay, Inmedio, Aelia Duty Free, Costa Coffee)
Poznaj
Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.
Lagardère Travel Retail, jeden z dwóch oddziałów Grupy Lagardère, jest światowym liderem branży travel retail.
Posiadając ponad 160 lat doświadczenia w handlu w miejscach podróżnych, od czasu otwarcia pierwszej księgarni w 1852 roku w Paris Gare de Lyon, każdego dnia zapewniamy nowe doświadczenia naszym Klientom.
Projektujemy i dostarczamy optymalne rozwiązania dla osób wynajmujących powierzchnie handlowe i dążymy do tego, by zostać ich partnerem pierwszego wyboru.
W 2022 roku, prowadząc ponad 5000 sklepów w kategoriach: Travel Essentials, Duty Free & Fashion i Foodservice na lotniskach, dworcach kolejowych oraz w ramach innych koncesji w 42 krajach na całym świecie, wygenerowaliśmy wynik ze sprzedaży na poziomie 5,2 mld €.