T-Mobile gwarantuje niepowtarzalną atmosferę miejsca pracy, w którym możemy liczyć na siebie nawzajem i wszyscy walczymy o wspólny cel. Nasza firma to miejsce wzajemnej inspiracji i niezwykłych wyzwań.
Odpowiedzialny będziesz za:
- Realizację planów sprzedażowych
- Zapewnienie najwyższej jakości obsługi w sklepie
- Koordynowanie działań administracyjnych sklepu
- Bieżącą analizę i raportowanie wyników sprzedaży
- Rekrutację nowych pracowników
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym i w bezpośredniej obsłudze klienta
- Nastawienie na realizację ambitnych celów jakościowych i ilościowych
- Umiejętność identyfikowania potrzeb klientów
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu
- Inspirujący sposób oddziaływania na innych
- Umiejętność szybkiego reagowania w sytuacjach niestandardowych
- Zaangażowanie i inicjatywa
- Samodzielność w działaniu i branie odpowiedzialności za podjęte decyzje
- Obsługa komputera w ramach pakietu MS Office
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Gwarantujemy najlepsze warunki do osiągania wyników i rozwoju
oraz doskonalą atmosferę pracy.
Przekonaliśmy Cię? Nie czekaj! Aplikuj już dziś!
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.