W T-Mobile Polska S.A. wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami. Dlatego T-Mobile gwarantuje miejsce pracy, w którym zmiana oznacza szansę na postęp i innowacje. Miejsce wzajemnej inspiracji i niezwykłych wyzwań. Zapraszamy do współpracy!
Zakres obowiązków
- Koordynowanie działań administracyjnych sklepu
Realizacja planów sprzedażowych - Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe placówki
- Bieżąca analiza i raportowanie wyników sprzedaży
Wymagania
- Doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym i w bezpośredniej obsłudze klienta
- Nastawienie na realizację ambitnych celów jakościowych i ilościowych
- Umiejętność identyfikowania potrzeb klientów
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu
- Inspirujący sposób oddziaływania na innych
- Umiejętność szybkiego reagowania w sytuacjach niestandardowych
- Zaangażowanie i inicjatywa
- Samodzielność w działaniu i branie odpowiedzialności za podjęte decyzje
- Wyższe wykształcenie
- Obsługa komputera w ramach pakietu MS Office
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.