Pracodawcą jest jedna z najlepiej postrzeganych firm w branży, która stawia na jakość obsługi Klienta. W związku z chęcią podniesienie efektywności i satysfakcji Klienta końcowego, a także usprawnienia procesów digitalizacji danych oraz procesów obsługi poszukujemy nowej osoby, która pokieruje Działem Obsługi Gwarancyjnej.
Dołączysz do międzynarodowej spółki, będziesz współpracować ze znakomitym managementem i otrzymasz możliwość kształtowania polityki spółki w zakresie swojego działu. Będziesz zarządzać zespołem Specjalistów, będziesz inicjować i wdrażać zmiany w procesach. Otrzymasz wsparcie przełożonych oraz szeroki pakiet benefitów, w tym samochód służbowy.
Kierownik Serwisu Gwarancyjnego
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres zadań:
- Bieżące zarządzanie zespołem Specjalistów ds. Gwarancji;
- Analiza procesów w obszarze obsługi posprzedażowej Klienta z naciskiem obszar usterek i gwarancji;
- Inicjowanie zmian w procesie zwiększających efektywności oraz zadowolenie Klienta;
- Nadzór nad digitalizacją procesów w spółce;
- Weryfikacja i analiza efektywności wprowadzonych zmian;
- Dbałość o jakość obsługi Klienta na każdym etapie objętym gwarancją;
- Współpraca z wszystkimi działami w firmie - od działu Prawnego po dział Sprzedaży i dział Techniczny;
- Nadzór nad wszystkimi kwestiami związanymi z usterkami - od procesów przejęcia, po weryfikację, podjęte działania i efekty;
- Wspieranie procesów komunikacji i negocjacji z podmiotami zewnętrznymi - GW, Wspólnoty Mieszkaniowe, Zarządcy Nieruchomości, Serwis Techniczny, etc.;
- Dbałość o jakość wprowadzanych przez Zespół danych do systemów wewnętrznych.
Oczekiwania Klienta:
- Inicjatywa w działaniu i nastawienie na poprawę efektywności procesów poparte sukcesami na tym polu w obszarze Obsługi Klienta w branży deweloperskiej;
- Znajomość procesu odbioru lokali oraz obsługi gwarancyjnej;
- Kompetencje managerskie i postawa lider zarządzającego przez przykład;
- Analityczne umiejętności związane z wprowadzaniem, monitorowaniem i na koniec mierzeniem skuteczności podjętych działań;
- Znajomość języka angielskiego będzie atutem;
- Nastawienie na budowanie efektywnych relacji wewnątrz firmy oraz z partnerami zewnętrznymi opartych na szacunku, współpracy i efektywności.
Oferta:
- Rozbudowany pakiet benefitów uwzględniający szeroki pakiet opieki medycznej, ubezpieczenie, Multisport, etc.;
- Samochód służbowy również do celów prywatnych;
- Możliwość wpływu na politykę firmy poprzez inicjowanie autorskich zmian;
- Wsparcie managementu i bardzo dobra atmosfera pracy.