Muzeum Narodowe w Krakowie jest instytucją kultury z przeszło 140-letnią tradycją. Zbiory, nad którymi sprawujemy pieczę, liczą ponad 900 tysięcy eksponatów, a naszą misją jest upowszechnianie sztuki polskiej i zagranicznej. Zatrudniamy prawie 600 pracowników w kilkunastu oddziałach w Krakowie oraz w Zakopanem.
Sekcja Realizacji Wystaw odpowiedzialna jest przede wszystkim za montaż i demontaż wystaw organizowanych przez Muzeum, a także za realizację transportów obiektów muzealnych.
Poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika Sekcji Realizacji Wystaw, która odpowiadać będzie za kompleksową koordynację działań Sekcji oraz za zarządzanie i nadzór nad kilkunastoosobowym zespołem, dołączając do kadry zarządczej Muzeum.
Główne obowiązki:
- Zarządzanie podległymi pracownikami oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem Sekcji, z uwzględnieniem terminowego i oszczędnego wykonywania zadań, ze szczególnym uwzględnieniem tych wynikających z planu wystaw Muzeum;
- Planowanie i nadzór nad realizacją harmonogramu transportów i pracy montażystów oraz kierowców-montażystów Sekcji;
- Bieżące monitorowanie i kontrola pracy pracowników w Sekcji oraz ustalanie priorytetów zadań do wykonania w uzgodnieniu z osobami zlecającymi;
- Organizowanie i koordynowanie wszelkich spraw związanych z transportami dzieł sztuki w związku z realizowanymi wystawami oraz zgodnie z innymi zleceniami napływającymi z działów Muzeum;
- Prowadzenie dokumentacji Sekcji, w tym weryfikowanie i usprawnianie procedur i narzędzi do zarządzania pracą, które funkcjonują w Sekcji (harmonogramy, budżety, bazy, wzory umów, zleceń, wniosków itp.) w oparciu o nabywane doświadczenie i ewentualne zmiany zachodzące w procesie realizacji wystaw;
- Przeprowadzenie procedur ubezpieczania obiektów zgodnie z zleceniami od koordynatorów wystaw;
- Przeprowadzenie procedur wyłaniania zewnętrznych wykonawców transportów we współpracy z koordynatorami wystaw i Działem Zamówień Publicznych;
- Sporządzanie zleceń wewnętrznych do działów Muzeum i zewnętrznych na zakup usług i sprzętu związanego z organizowanymi wystawami;
- Nadzór nad magazynem tymczasowym podlegającym Sekcji, w szczególności w ramach harmonogramu pracy magazynu i opieki nad dziełami sztuki przechowywanymi w magazynie;
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy i wykorzystania samochodów służbowych Muzeum oraz wózka widłowego, jak również dbanie o terminowe wykonywanie przeglądów i ubezpieczeń.
Oczekujemy:
- Wykształcenie wyższe o profilu logistycznym, technicznym lub związanym z zarządzaniem;
- Wiedzy i doświadczenia z zakresu logistyki oraz procesów logistycznych;
- Min. 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie zarządzania zespołem;
- Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office, w tym w szczególności programu Excel;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio-zaawansowanym (min. B2);
- Zdolności komunikacyjne i interpersonalne, w tym budowania relacji z pracownikami Sekcji, utrzymywania dobrej atmosfery pracy, umiejętności rozwiązywania konfliktów, pracy w zespole oraz motywowania zespołu w warunkach zmian;
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległych pracowników, w tym umiejętności ustalania priorytetów;
- Inicjatywność oraz nastawienie na aktywne poszukiwanie rozwiązań;
- Wysoko rozwinięte umiejętności podejmowania decyzji oraz pracy pod presją czasu;
- Zdolności logistyczno-analityczne;
- Prawo jazdy kat. B – mile widziane.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełen etat w kadrze zarządczej renomowanej instytucji kultury;
- Współpracę z zaangażowanym zespołem specjalistów;
- Możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych;
- Atrakcyjny pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, kasa zapomogowo-pożyczkowa, dofinansowanie wypoczynku);
- Możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach kulturalnych (darmowe wejścia na wszystkie wystawy w MNK).