Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
(WSPARCIE INFORMATYCZNE POCZTY POLSKIEJ - IT HELPDESK)
Do zadań pracownika będzie należeć:
- nadzór nad przyjmowaniem drogą telefoniczną i rejestrowaniem zgłoszeń, od użytkowników systemów teleinformatycznych,
- nadzór nad przyjmowaniem zgłoszeń od użytkowników systemów teleinformatycznych wprowadzonych za pośrednictwem LanDesk Self Services,
- nadzór nad kategoryzowaniem i nadawaniem priorytetów zgłoszeniom,
- nadzór nad wstępnym diagnozowaniem przyczyn i okoliczności zgłaszanych incydentów,
- nadzór nad realizacją zgłoszeń,
- współpraca z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi PP S.A.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego,
- umiejętności zarządzania zespołem,
- umiejętności budowania sprawnej organizacji,
- otwartości na zmiany,
- samodzielności w rozwiązywaniu problemów,
- kreatywności,
- komunikatywności.
W zamian oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pracę pełną wyzwań,
- pakiet świadczeń socjalnych.
Inne oczekiwania:
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
Zachęcamy do udziału w rekrutacji także osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, które spełniają określone powyżej kryteria kwalifikacyjne.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym