ZUH "MEGA-POL" to prężnie rozwijająca się firma o ugruntowanej pozycji na rynku, specjalizująca się w wyburzeniach obiektów wraz z przygotowaniem terenu pod nową inwestycję, robotach ziemnych, demontażach oraz handlu złomem.
Więcej informacji o firmie: www.mega-pol.com
Kierownik robót wyburzeniowych i ziemnych
Miejsce pracy: woj.
śląskie
- Kierowanie i koordynowanie prac na budowie w zakresie robót wyburzeniowych i ziemnych,
- Kontrola jakości i harmonogramu realizowanych robót pod kątem zgodności z kontraktem, specyfikacją techniczną i dokumentacją projektową,
- Planowanie oraz weryfikacja wykonanej realizacji w określonym zakresie,
- Koordynowanie i nadzór nad podległymi pracownikami i podwykonawcami wraz z cyklicznym rozliczaniem terminowości i jakości przydzielonych do wykonania prac,
- Ustalanie zakresu zawieranych umów z podwykonawcami i dostawcami,
- Weryfikacja dostaw materiałów - jakościowa, ilościowa oraz nadzór nad rozładunkiem i składowaniem,
- Prowadzenie racjonalnej gospodarki sprzętowo-materiałowej,
- Uzupełnianie dokumentacji budowlanej - zgodnie z umową oraz wewnętrznymi procedurami,
- Analiza dokumentacji technicznej oraz sporządzanie przedmiarów oraz obmiarów prac,
- Rozliczanie ilościowe oraz wartościowe prac podwykonawców na podstawie umów podwykonawczych oraz przedkładanie do zatwierdzenia przygotowanych rozliczeń kierownictwu budowy,
- Nadzór nad kompletacją dokumentacji powykonawczej, certyfikatów i deklaracji niezbędnych do odbiorów robót,
- Dokonywanie odbiorów robót,
- Nadzorowanie spełniania wymogów BHP i Oś na kontrakcie,
- Organizacja /przeprowadzanie instruktarzy BHP / Oś pracownikom / podwykonawcom,
- Udział w naradach koordynacyjnych,
- Udział w naradach z podwykonawcami.
- Wykształcenie wyższe budowlane – posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- Znajomość rysunku technicznego, biegłe czytanie i analiza dokumentacji projektowej,
- doświadczenie na stanowisku Kierownika Robót,
- Znajomość programów CAD, Pakiet MS Office,
- Umiejętność harmonogramowania,
- Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej i podwładnych,
- Bardzo dobre umiejętności analityczne i komunikacyjne,
- Samodzielność w podejmowaniu decyzji i rozwiązywaniu problemów,
- Prawo jazdy kat. B.
- Pracę w stabilnej, szybko rozwijającej się firmie z ugruntowaną pozycją na rynku,
- Realizację zadań we współpracy z energicznym i doświadczonym zespołem,
- Atrakcyjne wynagrodzenie, samozatrudnienie lub umowa o pracę,
- Możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji,
- Ubezpieczenie medyczne.