Sukces zależy od pracy zespołowej!
STRABAG jest europejskim koncernem w branży technologii budowlanych. Dzięki zaangażowaniu kompetentnych pracowników oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizuje z sukcesem inwestycje na całym świecie. Nie byłoby to możliwe bez pracy zespołowej – łączącej ze sobą różne kraje i branże budownictwa.
Zostań częścią naszego zespołu!
Na potrzeby Dyrekcji PH Oddział Wrocław - poszukujemy osoby na stanowisko
Zadania:
- Wykonywanie lub sprawdzanie przedmiarów, kalkulacja i wycena kosztów budowy z zakresu instalacji elektrycznej/telekomunikacyjnej
- Pozyskiwanie projektów, szczegółowa analiza dokumentacji projektowej
- Kontraktacja materiałów i podwykonawców,
- Nadzorowanie firm podwykonawczych
- Rozliczanie robót/budżetowanie
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne - kierunkowe
- Doświadczenie w wykonawstwie min 3 lata
- Uprawnienia wykonawcze bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
- i/lub uprawnienia wykonawcze bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych
- doświadczenie w przygotowaniu kalkulacji kosztów projektu
- samodzielność ,wysoka kultura pracy , odpowiedzialność
- dyspozycyjność i mobilność (prawo jazdy kat. B)
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie na umowę o pracę
- Bogatą ofertę szkoleń w ramach Akademii Koncernu
- Kursy językowe: angielski i niemiecki
- Pakiet usług medycznych i korzystne warunku ubezpieczenia
- Inicjatywy prozdrowotne w ramach programu „zarządzania zdrowiem”
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Krótszy dzień pracy w piątek
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego przez formularz aplikacyjny on-line.
Poznaj
STRABAG
Dlaczego warto?
STRABAG SE jest europejskim koncernem budowlanym z blisko 180-letnią tradycją, działającym w wielu krajach europejskich jak i na innych kontynentach. Na rynku polskim rozpoczęliśmy działalność w 1987 roku, wraz z przygotowaniami do budowy hotelu Marriott w Warszawie. Działalność STRABAG cechuje kompleksowy zakres usług budowlanych, nowoczesne technologie, wysokiej jakości materiały oraz najnowszej generacji park maszynowy.
Dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanej kadry specjalistów oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy nawet najbardziej skomplikowane przedsięwzięcia budowlane – w terminie, w najwyższej jakości i konkurencyjnej cenie.
Kandydatom posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, dajemy możliwość by wspólnie z nami dalej rozwijać swoje kompetencje. Oferujemy pracę dla m.in. inżynierów i kierowników na budowach różnego rodzaju, mechaników maszyn i urządzeń budowlanych, specjalistów w obszarze finansowym, administracyjnym i w wielu innych obszarach.
Opinie o pracodawcy
-
Marcin Czuba
Kierownik Kontraktu w branży mostowej
Jestem absolwentem budownictwa Politechniki Warszawskiej. Zanim rozpocząłem pracę w dyrekcji mostowej STRABAG przez prawie 6 lat pracowałem w biurach projektowych, na początku jeszcze jako student. W końcu postawiłem na jedną, ale mocną kartę i związałem się z firmą STRABAG, w której pracuję już 11 lat. Pierwsze lata w wykonawstwie były bardzo intensywne. Zaczynałem jako inżynier budowy, a w praktyce kierowałem brygadami ludzi. Wtedy uczyłem się także zarządzać budową. Kolejne projekty były ciekawsze i bardziej skomplikowane zarówno pod względem technicznym jak i logistycznym. Każda kolejna budowa niosła nowe wyzwania, a w rezultacie ogromne poczucie satysfakcji. Zawsze byłem zdania, że prawdziwy Kierownik musi umieć rozmawiać z pracownikami, pochylić się nad ich problemami, a czasami także „ubrudzić sobie buty”.
-
Anna Kowal
Specjalista ds. finansów
Podczas studiów starałam się efektywnie spędzać czas, biorąc udział w konferencjach naukowych dotyczących tematyki finansowej czy koordynując działalność koła naukowego. Moje starania zostały docenione podczas rozmowy rekrutacyjnej w STRABAG, gdzie rozpoczęłam pracę w listopadzie 2016 r., dołączając do działu finansowego. Największą zaletą mojej pracy jest miła atmosfera, możliwość współpracy i czerpania wiedzy od osób z wieloletnim stażem i ogromną wiedzą, którzy motywują mnie do działania i zawsze służą pomocą. Dzięki szerokiemu wachlarzowi szkoleń Akademii Koncernu oraz dzięki szkoleniom organizowanym w Oddziale Rzeszów mam możliwość ciągle poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe umiejętności, które pozwalają mi lepiej i szybciej wypełniać obowiązki służbowe. Ponadto uczestnictwo w szkoleniach ułatwia integrację oraz wymianę doświadczeń między pracownikami całego Koncernu. Udział w całym procesie realizacji Kontraktów, czerpanie wiedzy od personelu technicznego oraz możliwość zobaczenia efektu końcowego wspólnych działań jest dla mnie bodźcem do dalszego działania. Zmiany w technologii wykonania oraz w przepisach prawa nie pozwalają mi stać w miejscu i skłaniają do ciągłego doskonalenia się.
Proces rekrutacji
- Krok Dokumenty aplikacyjne
- Krok Rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Podpisanie umowy