Budimex SA to największa i najbardziej dynamiczna spółka giełdowa działająca w branży budowlanej w Polsce nieprzerwanie od 1986r. Naszym głównym udziałowcem jest Ferrovial – światowy lider w infrastrukturze transportowej zatrudniający ponad 70 000 pracowników i działający w ponad 15 krajach na świecie. Mając status generalnego wykonawcy realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego.
W związku z intensywnym rozwojem firmy, do zespołu budownictwa energetycznego i przemysłowego poszukujemy osób na stanowisko:
Do Twoich zadań należeć będzie:
- bezpośredni nadzór nad realizacją robót elektrycznych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy i plany organizacji robót, jakości, kontroli i badań,
- koordynacja robót realizowanych przez na powierzonym obiekcie zgodnie z harmonogramem realizacji prac,
- analiza dokumentacji projektowej
- prowadzenie procesów ofertowych oraz przygotowania produkcji (zakupów),
- opracowanie planów o charakterze technicznym (tj. projektów organizacji robót, plan kontroli i badań),
- planowanie potrzeb w zakresie sił i środków produkcji,
- określenie kryteriów jakościowych dla realizowanego zadania, ich uzgadnianie i egzekwowanie,
- analiza przyjętych rozwiązań pod kątem ich zasadności i w uzasadnionych przypadkach inicjowanie wdrożenia rozwiązań zamiennych,
- bezpośrednie nadzorowanie jakości realizowanych robót, udział w odbiorach z Inwestorem i podwykonawcami,
- nadzorowanie nad zapewnieniem ładu, porządku, warunków BHP i p. poż. wykonywanych robót.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego technicznego (elektryk lub elektroenergetyk),
- uprawnień elektrycznych bez ograniczeń (-i wykonawczych),
- 5-letniego doświadczenia w nadzorowaniu realizacji instalacji elektroenergetycznych przemysłowych (WN,SN,NN) wraz z układami zdalnego nadzorowania i opomiarowania,
- nadzorowanie wykonania przynajmniej 1 układu wyprowadzenia mocy z bloku energetycznego o mocy min. 125 MW,
- znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie (rozumienie dokumentacji technicznej),
- biegłej obsługi komputera (Excel, Norma, MsProject),
- umiejętności bardzo dobrej organizacji pracy własnej, zespołu i podwykonawców.
Kandydatom spełniającym nasze oczekiwania oferujemy:
- możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwój w strukturze naszej organizacji,
- opiekę medyczną w prywatnych placówkach medycznych oraz bogaty pakiet socjalny (ubezpieczenie na życie, karnet na zajęcia rekreacyjno-sportowe),
- pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole.
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą opcji APLIKUJ. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.