Przejdź razem z nami przez profesjonalne szkolenie biznesowe oraz baristyczne. Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne do samodzielnego prowadzenia własnego biznesu z globalnym wsparciem.
Prowadzenie biznesu z Lagardere Travel Retail to coś więcej niż franczyza!
Poprowadź bezpieczny biznes bez wkładu własnego i ukrytych kosztów.
- jesteś osobą ceniącą sobie dynamikę i odpowiedni rytm w pracy, innymi słowy nie lubisz nudy
- lubisz pracę z ludźmi, jesteś osobą łatwo nawiązującą kontakty, a ponadto wiesz, jak zdobyć zaufanie wśród Gości
- wiesz, jak stworzyć grafik, który będzie odpowiadał na potrzeby członków Twojego Zespołu
- słowo „konflikt” nie istnieje w Twoim słowniku i wiesz co, zrobić, aby praca w kawiarni przebiegała w dobrej atmosferze
- praca według odgórnych standardów ułatwia Ci organizację
- cenisz sobie wysoką jakość brandu, z którym chcesz się identyfikować
- W pełni wyposażoną kawiarnię w atrakcyjnej lokalizacji
- Znany i rozpoznawalny brand, który pokochali Polacy
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy agencyjnej zawieranej na czas nieokreślony z międzynarodową firmą
- Zaufanie i wsparcie na każdym etapie współpracy
- Dobry i bezpieczny start w nowy biznes (pakiet szkoleń pozwalający na zdobycie niezbędnej wiedzy i kompetencji umożliwiających poprowadzenie samodzielnie kawiarni)
- Wsparcie kadry operacyjnej oraz pracowników biura w codziennych wyzwaniach
- Możliwość zastania certyfikowanym Baristą zarówno dla Kierownika jak i jego Pracowników (zapewniamy darmowe szkolenia prowadzone przez Mistrzów Polski)
Poznaj
Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.
Lagardère Travel Retail, jeden z dwóch oddziałów Grupy Lagardère, jest światowym liderem branży travel retail.
Posiadając ponad 160 lat doświadczenia w handlu w miejscach podróżnych, od czasu otwarcia pierwszej księgarni w 1852 roku w Paris Gare de Lyon, każdego dnia zapewniamy nowe doświadczenia naszym Klientom.
Projektujemy i dostarczamy optymalne rozwiązania dla osób wynajmujących powierzchnie handlowe i dążymy do tego, by zostać ich partnerem pierwszego wyboru.
W 2022 roku, prowadząc ponad 5000 sklepów w kategoriach: Travel Essentials, Duty Free & Fashion i Foodservice na lotniskach, dworcach kolejowych oraz w ramach innych koncesji w 42 krajach na całym świecie, wygenerowaliśmy wynik ze sprzedaży na poziomie 5,2 mld €.