Twoje główne zadania: współpraca przy koordynowaniu pracy sklepu, zgodnie z określonymi standardami; organizacja pracy i zarządzanie podległym personelem we współpracy z Kierownikiem sklepu; współpraca w procesie rekrutowania i szkolenia pracowników; odpowiedzialność za wyniki...
Twoje główne zadania: Zarządzanie codzienną pracą sklepu we współpracy z Kierownikiem, Organizacja pracy zespołu i nadzór nad realizacją zadań, Rekrutacja i szkolenie nowych pracowników, Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe oraz realizację celów biznesowych, Zarządzanie...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
1 dni
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi. Zarządzanie procesem sprzedaży, dbałość o ekspozycję, jakość i dostępność towaru. Profesjonalna obsługa i budowanie relacji z klientami. Realizowanie...
Twój zakres obowiązków: Zapewnienie realizacji celów biznesowych Działu suchej żywności. Zarządzanie procesem sprzedaży, w tym dbałość o ekspozycję, jakość i dostępność towaru. Nadzorowanie procesu wstępnej kompletacji zamówień dla Klientów. Nadzorowanie procesów logistycznych...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami poprzez...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami poprzez...
Do Twoich głównych zadań będzie należało zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów) organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu; reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami poprzez...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami poprzez...
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i...
Twoje główne zadania: Koordynacja pracy działu i tworzenie grafików pracy. Współpraca przy składaniu zamówień i zarządzanie sprzedażą produktów mięsnych i wędliniarskich. Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy. Monitorowanie terminów przydatności do...
Lubisz działać? Zdobądź wiedzę i rozwiń umiejętności, które pozwolą Ci w ciągu kilku miesięcy samodzielnie zarządzać wyznaczonymi sklepami. Dołącz do nas!
Program Kierownik Rejonu
Jeronimo Martins od ponad 15 lat z sukcesem rozwija sieć sklepów Biedronka. Trzonem naszej firmy jest pion operacyjny odpowiadający za sprzedaż. Kierownik Rejonu to osoba zarządzająca sklepami i prawie 100-osobowym zespołem. Jest odpowiedzialny za to, aby sklepy osiągały swoje cele biznesowe związane z poziomem sprzedaży i obsługa klienta.
Mamy dla Ciebie:
pracę pełną wyzwań
szkolenie operacyjne oraz menedżerskie przygotowujące do samodzielnego działania
atrakcyjne wynagrodzenie
możliwość zarządzania dużym zespołem
prywatną opiekę medyczną
po zakończeniu szkolenia samochód służbowy i telefon komórkowy
Dla nas ważne są:
wykształcenie wyższe (również licencjackie)
gotowość do zmiany miejsca zamieszkania
prawo jazdy kat. B
orientacja na wyniki, zaangażowanie i wysoka motywacja do pracy
mile widziane doświadczenie w obszarze sprzedaży i pracy z klientem
doświadczenie w zarządzaniu zespołem będzie dodatkowym atutem
Twoje główne zadania: współpraca przy koordynowaniu pracy sklepu, zgodnie z określonymi standardami; organizacja pracy i zarządzanie podległym personelem we współpracy z Kierownikiem sklepu; współpraca w procesie rekrutowania i szkolenia pracowników; odpowiedzialność za wyniki...
Twoje główne zadania: Zarządzanie codzienną pracą sklepu we współpracy z Kierownikiem, Organizacja pracy zespołu i nadzór nad realizacją zadań, Rekrutacja i szkolenie nowych pracowników, Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe oraz realizację celów biznesowych, Zarządzanie...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
1 dni
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi. Zarządzanie procesem sprzedaży, dbałość o ekspozycję, jakość i dostępność towaru. Profesjonalna obsługa i budowanie relacji z klientami. Realizowanie...
Twój zakres obowiązków: Zapewnienie realizacji celów biznesowych Działu suchej żywności. Zarządzanie procesem sprzedaży, w tym dbałość o ekspozycję, jakość i dostępność towaru. Nadzorowanie procesu wstępnej kompletacji zamówień dla Klientów. Nadzorowanie procesów logistycznych...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami poprzez...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami poprzez...
Do Twoich głównych zadań będzie należało zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów) organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu; reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami poprzez...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami poprzez...
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i...
Twoje główne zadania: Koordynacja pracy działu i tworzenie grafików pracy. Współpraca przy składaniu zamówień i zarządzanie sprzedażą produktów mięsnych i wędliniarskich. Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy. Monitorowanie terminów przydatności do...