Jesteśmy rozwijającą się Spółką, należącą do MSG Michał Sołowow Group, która daje szerokie możliwości rozwoju w procesie tworzenia i budowania nowoczesnej firmy. W Grupie znajdują się także inne znane marki tj.: Barlinek, Komfort, North Food Polska, Synthos, Cersanit, Homla i inne.
Nasza firma powstała w 2015 roku, jako sieć salonów z kompleksowym wyposażeniem łazienek tworząc nowy model biznesowy. Wyróżniamy się starannie wyselekcjonowanym asortymentem produktów i usług, jednocześnie utrzymujemy wysokie, jednolite standardy. Zmieniamy się nieustannie, nowe doświadczenia doskonalą nasze umiejętności i tworzą lepszą jakość oferowanych usług. Najważniejsza jest dla nas satysfakcja Klienta oraz wzajemna owocna współpraca, oparta na zaufaniu i partnerskich relacjach.
Jeśli masz doświadczenie w zarządzaniu siecią salonów w branży retail i chcesz wykorzystać je do stworzenia nowej organizacji, to z przyjemnością włączymy Cię do naszego zespołu na stanowisko:
małopolski, śląski, podkarpacki, opolski, łódzki
- Realizacja założonych wyników sprzedaży na podległym terenie .
- Koordynacja procesu otwarcia salonu sprzedaży od strony handlowej i organizacyjnej
- Zarządzanie zespołami w podległych salonach sprzedaży
- Utrzymanie standardów sieci salonów łazienkowych.
- Implementacja strategii firmy na podległym terenie.
- Doświadczenie w zarządzaniu regionem w sieci sprzedaży detalicznej.
- Doświadczenie w branży budowlanej będzie dodatkowym atutem.
- Umiejętność zarządzania zespołem o rozproszonej strukturze.
- Doświadczenia we wdrażaniu standardów operacyjnych
- Chęć do tworzenia i rozwoju nowej organizacji.
- Elastyczność, otwartości oraz samodzielności w proponowaniu i wdrażaniu rozwiązań.
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
- Gotowość do częstych podróży służbowych.
- Prawo jazdy kat. B.
- Budujemy długotrwałe relacje – zatrudniamy na umowę o pracę.
- Przedstawiamy jasny i atrakcyjny system premiowy.
- Przygotowujemy do zadań – szkolimy i dostarczamy narzędzia.
- Dajemy narzędzia pracy – komputer, telefon, samochód służbowy.
- Monitorujemy rozwój i wspieramy go – poprzez spotkania, konferencje itp.
- Dajemy możliwość wdrażania własnych pomysłów i tworzenia z nami nowej marki.
Najlepszym przedstawiamy opcje awansu.