Pekabex od 50 lat jest największym polskim producentem elementów prefabrykowanych oraz generalnym wykonawcą. Ponad 2 tysiące naszych specjalistów zajmuje się projektowaniem, produkcją, logistyką, montażem oraz wykonawstwem i developmentem inwestycji. Produkujemy elementy wykorzystywane do realizacji w nowoczesnej technologii modułowej obiektów takich jak: hale produkcyjne, magazyny, biura, obiekty handlowe, dworce, parkingi, osiedla mieszkaniowe, mosty i tunele, w sześciu fabrykach w Poznaniu, Bielsku-Białej, Mszczonowie, dwóch w Gdańsku, a także w niemieckim Marktzeuln. Prowadzimy inwestycje budowlane w Polsce, krajach skandynawskich i Niemczech. Naszą największą wartością są ambitni, zaangażowani i lubiący swoją pracę ludzie. Działamy odpowiedzialnie i rzetelnie.
Jeśli chcesz dołączyć do naszego Zespołu, to:
Obecnie do naszego działu Generalnego Wykonawstwa poszukujemy pracownika na stanowisko:
- Przygotowywanie analizy technicznej i budżetowej nieruchomości, współuczestnictwo w negocjacjach zakupowych,
- Tworzenie oraz przedstawianie do akceptacji Zarządu strategii realizacji projektu,
- Współpraca w zakresie prac wykończeniowych oraz zmian lokatorskich,
- Przygotowywanie dokumentacji do finansowania inwestycji, ustalenie budżetu, harmonogramu, pozyskanie niezbędnych pozwoleń, zabezpieczenie oraz przygotowanie terenu,
- Rejestrowanie ryzyka zgodnie z ustaleniami z bezpośrednim przełożonym,
- Prowadzenie prac projektowych i zarządzanie optymalizacjami,
- Utrzymywanie relacji z generalnym wykonawcą, realizacją, produkcją, montażem i transportem
- Zarządzanie procesami odbiorów końcowych i uzyskiwanie pozwoleń na użytkowanie, przekazanie projektu do zarządcy,
- Uzgadnianie rozwiązań technicznych i standardów wpływających na odbiór produktu przez klientów z działem sprzedaży i marketingu,
- Współpraca z Zarządem oraz wszystkimi zaangażowanymi działami spółki.
- Wykształcenie wyższe: preferowane inżynier budowlany, architekt,
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, jako project manager w budownictwie mieszkaniowym lub innym - 3 lata,
- Bardzo dobra znajomość programu AutoCad oraz pakietu MS Excel – zwłaszcza Excel,
- Znajomość rynku nieruchomości,
- Znajomość procesu budowy oraz regulacji dotyczących procesów budowlanych,
- Umiejętność budżetowania procesów inwestycyjnych,
- Wysokie kompetencje interpersonalne: umiejętność pracy w zespole i budowania relacji, zdolności negocjacyjne,
- Umiejętność organizacji pracy, odporność na stres, zdolności analityczne,
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie komunikatywnym,
- Prawo jazdy kategorii B,
- Uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń – mile widziane.