Exatel to wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, dostarczający rozwiązania dla firm (również małych i średnich) oraz administracji publicznej. Jest spółką należącą do Grupy Kapitałowej PGE. Firma posiada własne data center, a jako operator oferuje usługi transmisji danych, a więc kompleksowe rozwiązanie, gwarantujące najwyższy standard obsługi. Ma również portfolio usług w chmurze, pozwalających na ograniczenie kosztów IT dla firm. Oferta firmy obejmuje usługi operatorskie, transmisję danych, dzierżawę łączy, usługi internetowe, głosowe, a także hosting i kolokację. Exatel dostarcza rozwiązania teleinformatyczne do przedsiębiorstw z sektora finansów i bankowości, energetyki, a także krajowych i zagranicznych operatorów telekomunikacyjnych. Spółka dysponuje 500 węzłami w kluczowych polskich miastach. Atuty konkurencyjnych rozwiązań Exatel to pojemność sieci, szybkość transferu i dostępność usług. Więcej informacji: www.exatel.pl.
Dla naszej Spółki Zależnej ENERGO-TEL, która świadczy usługi w zakresie budowy infrastruktury telekomunikacyjnej poszukujemy:
-
Określenie zakresu projektów i sprecyzowanie wymagań technicznych
-
Opracowanie planu projektów w tym budżetu i harmonogramu,
-
Zarządzanie zmianami w projekcie, monitorowanie i sprawozdawczość postępu i stanu projektu
-
Zarządzanie procesem kontroli kosztów powierzonych projektów pod kątem realizacji przyjętego budżetu, zgodnie z wytycznymi i harmonogramem
-
Opracowywanie kosztorysów robót
-
Prowadzenie spraw administracyjno-urzędowych związanych z budowami, uzyskiwaniem niezbędnych pozwoleń, decyzji, uzgodnień administracyjnych
-
Przygotowywanie dokumentacji technicznej
-
Zamawianie materiałów i koordynacja ich dostaw
-
Udział w negocjacjach cenowych z Dostawcami usług i materiałów
-
Nadzorowanie procesów wyboru podwykonawców, oraz rozliczanie kontraktów podwykonawców
-
Reprezentowanie Spółki w kontaktach z Klientami (również zagranicznymi),
-
Reprezentowanie Spółki na zewnątrz i dbanie o jej wizerunek,
-
Wsparcie w pozyskiwaniu nowych inwestycji,
-
Dbanie o relacje biznesowe z potencjalnymi oraz stałymi Klientami,
-
Doświadczenie w przygotowywaniu i przeprowadzaniu przetargów
-
Preferowane wykształcenie wyższe techniczne bądź pokrewne
-
Min 5 –letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów inwestycyjnych
-
Posiadanie certyfikatu z obszaru zarządzania projektami wg metodyki: Prince2 lub PMI lub równoważnej
-
Uprawnienia budowlane w zakresie teletechniki (projektowe, wykonawcze)
-
Znajomość prawa budowlanego, administracyjnego
-
Znajomość programu AutoCad, MS Office, Visio , MS Project
-
Znajomość programów do kosztorysowania: Zuzia lub Norma
-
Gotowość do częstych wyjazdów służbowych związanych z prowadzonymi inwestycjami
-
Komunikatywność, umiejętność współpracy zespołowej
-
Skuteczność w rozwiązywaniu problemów
-
Dyspozycyjność
-
Umiejętność zarządzania podległym zespołem projektowym (kompetencje przywódcze i interpersonalne),
-
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów biznesowych,
-
Umiejętność myślenia strategicznego i analitycznego,
-
Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
-
Dodatkowym atutem będzie znajomość zagadnień z zakresu instalacji niskoprądowych oraz technicznego zabezpieczenia budynków.
-
Prawo jazdy kat. B
-
Dobra znajomość języka angielskiego będzie mile widziana
-
Ciekawą, rozwojową i pełną ambitnych wyzwań pracę
-
Możliwość zdobywania doświadczeń w branży telekomunikacyjnej
-
Niezbędne narzędzia pracy i rozbudowany pakiet świadczeń socjalnych